محسن کیایی؛

«کشیک قلب» را به دو دلیل پذیرفتم

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۲۱۰۱۸
«کشیک قلب» را به دو دلیل پذیرفتم
محسن کیایی بازیگر نقش یوسف در مینی سریال «کشیک قلب» دلایل حضورش در این اثر را بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون که با مینی سریال «کشیک قلب» شب های قدر روی آنتن شبکه یک سیما حضور دارد درباره این تجربه تازه گفت: علت حضور من در این پروژه به خاطر حسین مهکام و سابقه خوبی که در کارنامه حرفه ای اش دارد، است و چون با فیلمنامه هایش پیش از این آشنا بودم دوست داشتم با او کار کنم و امیدوارم نتیجه کارم خوب باشد.

وی افزود: یکی دیگر از دلایلی که باعث حضور من در این پروژه شد تفاوت نقشی بود که در این سریاله به من سپرده شده است. من از بازی در کاراکترهای مختلف استقبال می کنم اما معمولا در بازی هایم رگه هایی از طنز وجود داشته ولی این بار می خواستم یک کار کاملا جدی را تجربه کنم.

کیایی که در این مینی سریال دو گریم متفاوت دارد در این زمینه عنوان کرد: یکی از ویژگی های «کشیک قلب» روایت در دو زمان مختلف است و متناسب با موقعیت، من هم دو گریم متفاوت دارم و شاید یادآوری بخشی از گذشته با دیدن فضای آن سال ها که در این اثر خواهید دید برای مخاطب جالب باشد.

بازیگر نقش یوسف در این مینی سریال بیان کرد: از آنجا که «کشیک قلب» در شب های احیا پخش می شود به فراخور این ایام و محتوای اثر، هیچ رگه ای از طنز و کمدی نخواهد داشت. با بازی در این نقش می خواهم بازی در یک کاراکتر کاملا جدی را تجربه کرده باشم. یوسف در مینی سریال «کشیک قلب» شیرینی یا طنز هیچ یک از کاراکترهایی را که تا کنون بازی کردم، ندارد.

این بازیگر که در حال حاضر فیلم سینمایی «بارکد» را روی پرده دارد در پایان گفت: به نظر من قصه «کشیک قلب» برای مخاطب هم تجربه ای تازه است. همه ما در زندگی خود با شرایطی مواجه می شویم که باید تصمیم بگیریم و این برای هر آدمی با یک قصه اتفاق می افتد. بیشتر از این نمی توانم درباره آن توضیح دهم اما فکر می کنم بینندگان بتوانند ارتباط خوبی با این کار برقرار کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز