در دیدار پرویز پرستویی با محمود صلاحی مطرح شد

حمایت سازمان فرهنگی هنری از جلوگیری برداشت غیرقانونی اموال ملت ایران در امریکا

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۲:۱۲
کد خبر: ۴۲۱۱۱۴
حمایت سازمان فرهنگی هنری از جلوگیری برداشت غیرقانونی اموال ملت ایران در امریکا
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از حمایت این سازمان از پویش مردمی جلوگیری از برداشت غیرقانونی اموال ملت ایران در امریکا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، صبح امروز پرویز پرستویی، دبیر کمپین مردمی جلوگیری از برداشت غیرقانونی اموال ملت ایران در امریکا، با محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دیدار کرد.  

در این دیدار که حبیب احمد‌زاده، نویسنده، معصومه‌ آباد، نویسنده و عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز حضور داشتند، پرویز پرستویی با تاکید بر قدرت ملت ایران در ایستادگی در برابر ظلم قدرت‌های جهانی گفت: این کمپین مردمی به دنبال این است که از روش‌های قانونی و مدنی حق ملت ایران را استیفا کند و به جهانیان نشان دهد که هرگز نخواهیم گذاشت حق فرزندان این کشور از گلوی هیچ کسی به راحتی پایین رود. 

محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز با تشکر از همه کسانی که در این پویش مردمی سهیم هستند،‌ تصریح کرد: حضور پررنگ و تاثیرگذار هنرمندان در فعالیت‌های ملی و مردمی نشانگر نقش و رسالت چهره‌های فرهنگی هنری در جامعه است.

وی با دعوت از همه چهره‌های فرهنگی و هنری به این پویش تصریح کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران وظیفه خود می‌داند به صورت گسترده، با همه توان و با استفاده از همه ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و اطلاع‌رسانی خود از این حرکت به‌جا و پسندیده مردمی حمایت کند و امیدواریم با اطلاع‌رسانی مناسب همه چهره‌های هنری و فرهنگی به این پویش بپیوندند و به دنبال آن قشرهای مختلف مردمی نیز در جریان این حرکت قرار گیرند.

گفتنی است، به‌دنبال صدور رأی دادگاه‌های آمریکا برای تصاحب حدود دو میلیارد دلار از اموال ملت ایران، پویش مردمی به دبیری پرویز پرستویی راه‌اندازی شده است. در متن بیانیه این کمپین آمده است:

کمپین بزرگ مردمی، برای جلوگیری از برداشت غیر قانونی اموال ملت ایران در امریکا

جناب آقای بان‌کی‌مون 

دبیر کل محترم سازمان ملل متحد 

ما امضا کنندگان این بیانیه به عنوان جمعی از ملت ایران درخواست داریم که به نامه اعتراضی دولتمان به جنابعالی در مورد حکم دادگاه‌های امریکا درباره برداشت غیرقانونی دومیلیارد دلار از اموالمان در این کشور کاملا توجه کرده و از این امر که خلاف رویه بین المللی است به شدت و قاطعانه جلوگیری فرمایید. 

برای پیوستن به کمپین مردمی جلوگیری از برداشت غیرقانونی اموال ملت ایران در آمریکا می‌توانید به نشانی  www.petitions24.com/immunity مراجعه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز