شیدایی عمو مهربون در چهاردهمین شب «شیدایی»

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۱:۰۷
کد خبر: ۴۲۱۳۹۸
شیدایی عمو مهربون در چهاردهمین شب «شیدایی»
چهاردهمین قسمت برنامه «شیدایی» باز هم با یک اتفاق همراه بود و مجتبی ظریفیان، مجری برنامه‌های کودک و عضو تیم فوتبال هنرمندان کشورمان، مدال طلای مسابقات جهانی مسکو را به حرم مطهر امام رضا(ع) اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، برنامه «شیدایی»، چهاردهمین قسمت این برنامه، سه‌شنبه شب به روی آنتن شبکه دو سیما رفت در حالیکه باز هم اتفاقی غیر منتظره در آن رخ داد و همین امر سبب شد این بار دو تندیس شیدایی به دو نفر از مهمانان اهدا شود.

ابتدای این برنامه با اجرای قطعه موسیقی زیبایی توسط مهدی کرمی، خواننده پاپ کشورمان همراه بود.

مجتبی ظریفیان و آزیتا رضایی زوج هنرمند برنامه‌های کودک تلویزیون، نخستین مهمانان این برنامه بودند؛ عمو مهربون و خاله رویا که چهره‌هایی شناخته شده برای کودکان ایرانی و حتی بزرگسالان هستند از قصه ازدواجشان گفتند که قرار بوده 8/8/88 برگزار شود ولی تقدیر چیز دیگری بوده و مجبور شده‌اند 7/7/88 مراسم عروسی‌ بگیرند.

ظریفیان در ادامه گفت‌وگو با عبدالله روا مجری شیدایی خاطرنشان کرد: از معدود دفعاتی که کت و شلوار پوشیدم، روز خواستگاری رفتنم بود.

آزیتا رضایی نیز در پاسخ به این سوال که ازدواج با یک همکار چه مزیت‌ها و احتمالا آسیب‌هایی دارد گفت: چندین سال با آقای ظریفیان همکار بودم و نه فقط رفتار او با خودم، بلکه با نوع برخوردش با دیگران هم آشنایی داشتم و به همین دلیل توانستم به درستی انتخاب کنم و سرانجام با هم ازدواج کردیم.

ظریفیان در ادامه به حضور خود در تیم فوتبال هنرمندان کشورمان اشاره و عنوان کرد: با این تیم توانستیم عنوان قهرمانی مسابقات جهانی مسکو را به دست بیاوریم.

لحظات پایانی این گفت‌وگو بود که عمو مهربان کودکانه‌های تلویزیون به رسم و راه برنامه «شیدایی» پرداخت و گفت: برایم جالب است که هر بار، قهرمانی که چند یا همه مدال‌هایش را تقدیم حرم مطهر امام رضا(ع) کرده در برنامه حضور می‌یابد، من هم می‌خواهم سهمی در این بین داشته باشم و به همین دلیل، مدال قهرمانی خودم در مسابقات مسکو را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم می‌کنم.

این تصمیم ظریفیان سبب شد عبدالله روا از محمدرضا مروجی رئیس هیئت مدیره موسسه مالی اعتباری عسکریه که در استودیو حضور داشت درخواست کند به جمع آنها بپیوندد و چهاردهمین تندیس شیدایی را به این مجری توانمند برنامه‌های کودک اهدا کند.

رضا رمضان‌زاده قهرمان کشتی کشورمان دیگر مهمان این برنامه بود؛ او که با محمد نبهان تهیه‌کننده شیدایی سخن می‌گفت درباره خانواده و بنیان ازدواج صحبت کرد و از ورزش قهرمانی سخن به میان آورد.

رمضان‌زاده 14 مدال و تندیس خود از مسابقات بین‌المللی کشتی را به حرم مطهر آقا علی بن موسی‌ الرضا(ع) تقدیم کرده و به همین دلیل، تندیس شیدایی توسط نبهان به وی اهدا شد.

بخش دیگر این برنامه، گفت‌وگو با محمدرضا مروجی رئیس هئیت مدیره موسسه مالی اعتباری عسکریه بود.

وی با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری این موسسه گفت: شروع کار از حرم امام رضا(ع) و با مبلغی جزئی که حدود 4500 تومان بود انجام گرفت و بعدها با اقبال مردم، تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار مراجعان قرار می‌گرفت و امروز شاهد رشد و بالندگی این موسسه هستیم.

مروجی خاطرنشان کرد: ازدواج مسئله مهمی است که در وهله نخست، توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار(ع) برای تصمیم جدی در این زمینه لازم است زیرا خداوند خود توصیه به این کار نموده و وعده داده که جوانان را در مسیر ازدواج یاری کند.

رئیس هیئت مدیره موسسه مالی اعتباری عسکریه با بیان اینکه تجربه ازدواج آسان را در زندگی خود داشته است گفت: پدرم را در 13 سالگی از دست دادم و به همین دلیل تا سن ازدواج، روی پای خودم ایستادم و مخارج عروسی را هم خودم متقبل شدم، آن هم مراسمی ساده و به دور از تشریفات اضافی به همین دلیل امروز هم به جوانان توصیه می‌کنم از تجملات بپرهیزند و زندگی ساده‌ای را شروع کنند تا برکات الهی را ببینند.

وی ادامه داد: فعالیت موسسه عسکریه در راستای کمک به اقتصاد کشور و تشکیل بنیان خانواده است، وقتی می‌بینیم با تسهیلات ارائه شده شغلی ایجاد می‌شود یا ازدواجی شکل می‌گیرد، تشویق می‌شویم راهی که در پیش گرفته‌ایم را ادامه دهیم.

مروجی با اشاره به ابلاغیه بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی ازدواج خاطرنشان کرد: این تسهیلات می‌تواند برای بسیاری از زوج‌های جوان راهگشا باشد اما باز هم باید به همان تصمیم و توکل اولیه اشاره کرد که مهمترین رکن در شکل‌گیری یک ازدواج سالم است.

گفتنی است که محمدرضا مروجی جزو خادمان آستان مقدس رضوی بوده و در یکی از کفشداری‌های حرم مطهر، مشغول خدمت به زائران است. «شیدایی» ویژه برنامه گروه فرهنگ و خانواده شبکه دو سیما برای ماه مبارک رمضان است که با تهیه‌کنندگی محمد نبهان و امیر شرافتی و اجرای عبدالله روا، هر شب بعد از گفت‌وگوی خبری به روی آنتن می‌رود.

موضوع این برنامه، ترویج ازدواج آسان و اخلاق حسنه اسلامی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز