از خلاقیت تا کارآفرینی در «مهمانی مهر و نیایش»:

عرضه‌ی آثار دست‌ساز اعضای مراکز کانون تهران

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۳:۴۰
کد خبر: ۴۲۱۶۶۴
عرضه‌ی آثار دست‌ساز اعضای مراکز کانون تهران
آثار هنری دست‌ساز اعضای کارگاه‌های کاردستی برخی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در ویژه‌برنامه‌ی «مهمانی مهر و نیایش» عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، به گفته‌ی مهرناز قربانعلی مربی مرکز شماره 10 کانون تهران و مسوول این غرفه در نمایشگاه «مهمانی مهر و نیایش»، این آثار حاصل فعالیت اعضای کارگاه‌های آموزش کاردستی مراکز شماره‌های 10، 33 و40 تهران و مرکز شهر قدس کانون است که به نفع خود اعضا به فروش می‌رسد.

وی افزود: بیشتر آثار کاردستی بچه‌ها که قابل عرضه است شامل اشیای سفالی، شیشه‌ای، چرمی، نمدی، مجسمه‌سازی با سیم مفتول و جا مدادی‌ها و کیف‌هایی که دعاها و دل‌نوشته‌‌هایی روی آن‌ها نوشته شده و دارای نقش و نگارهای سنتی است.

مربی کانون تهران هم‌چنین یادآور شد: نقاشی روی چوب، سفال و شیشه و شمع‌سازی، ساخت انگشتر و دیگر لوازم تزیینی با استفاده از دورریختنی‌ها، ساقه درختان، گاغذ گراف و پیچ و مهره‌ها از دیگر کاردستی‌های اعضای مراکز کانون است که در این غرفه عرضه می‌شود.

ویژه برنامه‌ی «مهمانی مهر و نیایش» از 26 خرداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران آغاز شده است و روز 4 تیر به کار خود پایان می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز