نمایش آثار پیشکسوتان سینما در هفته فیلم های کانون

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۶:۵۸
کد خبر: ۴۲۱۷۰۳
نمایش آثار پیشکسوتان سینما در هفته فیلم های کانون
آثاری از مسعود کیمیایی، ابراهیم حقیقی، سهراب شهیدثالث و ... در هفته فیلم های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم هایی از مسعود کیمیایی، ابراهیم حقیقی، سهراب شهید ثالث، محمدرضا اصلانی و شاپور قریب در هفته فیلم های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز شنبه و یکشنبه ۵ و ۶ تیرماه ساعت ۵ بعدازظهر در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

در پنجمین و ششمین روز نمایش منتخبی از فیلم های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز شنبه ۵ تیرماه ساعت ۵ بعدازظهر، فیلم های «معلم همه بچه های ایل» ساخته ابراهیم حقیقی به مدت ۱۰ دقیقه، «سپید و سیاه» ساخته سهراب شهید ثالث به مدت ۱۰ دقیقه، «چنین کنند حکایت» ساخته محمد رضا اصلانی به مدت ۴۱ دقیقه و فیلم «پسر شرق» ساخته مسعود کیمیایی به مدت ۳۹ درسالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

روز یکشنبه ۶ تیر ماه فیلم «هفت تیرهای چوبی» ساخته شاپور قریب به مدت ۴۸ دقیقه و فیلم «اسب» ساخته مسعود کیمیایی به مدت ۵۵ دقیقه به نمایش در می آید و همچنین بعد از نمایش فیلم «اسب»، جلسه نقد و بررسی این فیلم با حضور مسعود کیمیایی در سالن سینماتک موزه برگزار می شود.

علاقمندان می‌توانند برای استفاده از برنامه های نمایش فیلم های کانون به صورت رایگان و آزاد تا روز ۱۰ تیرماه ساعت ۵ بعداز ظهر به غیر از روز دوشنبه ۷ تیرماه به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز