پخش مراسم عزاداری از امامزاده صالح (ع) و مسجد دانشگاه صنعتی شریف

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۲:۲۱
کد خبر: ۴۲۲۳۶۳
پخش مراسم عزاداری از امامزاده صالح (ع) و مسجد دانشگاه صنعتی شریف
شبکه رادیویی تهران این شب ها با تهیه ویژه برنامه های متعدد از امامزاده صالح (ع) و مسجد دانشگاه صنعتی شریف و شاه عبدالعظیم حسنی (ع) روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، ویژه برنامه "از کعبه تا محراب" امشب و دوشنبه شب 5 و 7 تیر از امامزاده صالح (ع) و مسجد دانشگاه صنعتی شریف عزاداران را از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراهی می کند. این برنامه از ساعت 22 و 25 دقیقه با اجرای مرثیه خوانی و مدیحه سرایی میزبان مخاطبان است.

 علاوه بر این دوران کودکی حضرت علی (ع)، جنگاوری، فضائل اخلاقی و سخنان گوهربار ایشان در نهج البلاغه در قالب مباحث کارشناسی به سمع شنوندگان می‎ رسد.

انعکاس شب های قدر شاه عبدالعظیم حسنی و مسجد دانشگاه صنعتی شریف

برنامه «قدر خوبان» با هدف انعکاس شب های قدر، در شب نوزدهم و بیست و یکم (4 و 6 تیر) به زندگی حضرت امیرالمومنین (ع) و حکمت های نهج البلاغه می پردازد و در شب بیست و سوم (8 تیر) به بیان فضیلت های شب قدر خواهد پرداخت.

پخش سخنرانی به صورت همزمان از شاه عبدالعظیم حسنی (ع) و مسجد دانشگاه صنعتی شریف از ویژگی‎های ویژه برنامه "قدر خوبان" است.

ارائه مطالب مختلف درباره وقایع شب قدر، پخش دعای جوشن کبیر و سایر دعاهای مربوط به این شب‎ها، از بخش های دیگر این ویژه برنامه است.

 تهیه و تولید این برنامه بر عهده گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است؛ مخاطبان می‎توانند روزهای جمعه ، یکشنبه و سه شنبه 4 و 6 و 8 تیر ساعت 22 و 25 دقیقه شنونده این برنامه باشند.

حجت الاسلام و المسلمین بحری کارشناس مذهبی، میثم کطائیان نویسنده و تهیه کننده، رضا خضرایی نویسنده و گوینده، احمد برمر مشاور، الهام حاجی نژاد آیتم ساز و اکبر یاری گزارشگر، در این برنامه با شنوندگان همراه هستند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز