کلیات آثار حمید سبزواری در روز شعر و ادب رونمایی می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۷:۳۲
کد خبر: ۴۲۳۳۴۵
کلیات آثار حمید سبزواری در روز شعر و ادب رونمایی می‌شود
کلیات آثار حمید سبزواری به همت بسیج هنرمندان کشور گردآوری شده و در روز شعر و ادب رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مصطفی محدثی خراسانی، شاعر در خصوص هر آنچه که هم اکنون بر روی میز کارش قرار داده،گفت: هم اکنون به اتفاق حسین اسرافیلی و رضا اسماعیلی کلیات آثار حمید سبزواری را جمع آوری می کنیم.

وی افزود: این کتاب به همت بسیج هنرمندان کشور گردآوری و تدوین می شود و در روز بیست و هفتم شهریور ماه مصادف با فرا رسیدن روز شعر و ادب رونمایی می شود.

این شاعر اظهار داشت: از آنجایی که حمید سبزواری پدر شعر انقلاب نام گرفتند و شعر وی شناسنامه زمانمند انقلاب بوده و همه اتفاقات انقلاب در شعر وی تجلی یافته است، به نظر می‌رسد که کتاب کلیات آثار حمید سبزواری سیری از انقلاب اسلامی را به ما نشان می دهد.

محدثی خراسانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این امر که شعر در کشور ما متولی ندارد، تصریح کرد: هیچ سیاستگذاری کلانی در حوزه شعر انجام نمی شود و اتفاقات و حرکاتی که در این حوزه دیده می شود، مبتنی بر تلاش های شاعران است.

وی ادامه داد: البته شعر نشان داده که همواره می‌تواند راه خود را پیدا کند اما ما نیز می توانیم با سیاستگذاری های کلان به آن کمک کنیم.

یادآور می‌شود؛ محدثی خراسانی تا به امروز کتاب‌هایی با عناوین «تعطیلی بی‌اجازه»، «جشن یگانگی»، «سلوک باران» و «شوق کعبه» را روانه بازار کتاب کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز