اختصاصی برنا؛

حسام نواب صفوی؛ چهره جدید "نهنگ عنبر: سلکشن رویا۲"؟!

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۷:۳۸
کد خبر: ۴۲۴۳۴۲
حسام نواب صفوی؛ چهره جدید نهنگ عنبر: سلکشن رویا۲؟!
امشب عوامل فیلم سینمایی «نهنگ عنبر:سلکشن رویا» برای تماشای فیلم سینمایی "چهارشنبه" به پردیس کوروش شود تا ضمن تماشای این اثر نمایشی از بین چهره‌های شناخته شده حاضر در سالن ، بازیگر جدید این فیلم را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا، از چندی قبل پیش تولید فیلم‌سینمایی «نهنگ عنبر:سلکشن رویا» آغاز شده است و گروه سازنده این اثر در مرکز استان ماندران شهر ساری  به دنبال انتخاب لوکیشن های این اثر سینمایی هستند.

امشب بازیگران و عوامل فیلم سینمایی «نهنگ عنبر:سلکشن رویا» برای تماشای فیلم سینمایی "چهارشنبه" به کارگردانی سروش محمدزاده به پردیس کوروش می‌روند تا در کنار عوامل این اثر سینمایی به تماشای این فیلم بنشینند.

حال روابط عمومی پردیس کوروش در متن بخشی از دعوتنامه خود به رسانه‌ها برای پوشش این مراسم گفته است که نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا”  نام فیلمنامه جدید سامان مقدم است که  با همان تیم بازیگران فیلم قبلی جلوی دوربین می‌رود. البته به غیر از بازیگران قبلی یک شخصیت جدید به قصه اضافه می‌شود که قرار است از میان چهره‌های شناخته شده انتخاب شود.

البته در عکسی که روابط‌عمومی پردیس کوروش را از بازیگران 2 فیلم سینمایی "چهارشنبه" و" نهنگ عنبر: سلکشن رویا" برای رسانه‌ها فرستاده، عکس حسام نواب صفوی هم دیده می شود، همین مسئله این نکته را در ذهن تداعی می‌کند که در مراسم امشب به صورت رسمی خبر پیوستن بازیگر "وقتی همه خوابیم" به "نهنگ عنبر: سلکشن رویا" توسط عوامل سازنده این اثر به حاضران در سالن و رسانه‌ها اعلام خواهد شد.حال باید منتظر ماند و دید که آیا این فرضیه امشب درست از آب درمی آید یا خیر؟

گفتنی است که فیلمبرداری این اثر سینمایی از عید فطر آغاز می‌شود.

نهن

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز