استقبال مردمی از طرح اکران آثار فیلمسازان انقلابی در روز قدس

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۱:۵۰
کد خبر: ۴۲۵۵۰۲
استقبال مردمی از طرح اکران آثار فیلمسازان انقلابی در روز قدس
روز گذشته جمعه 11 تیرماه همزمان با برگزاری راهپیمایی جهانی روز قدس، باشگاه فیلم سوره حوزه هنری با حمایت سازمان توسعه سینمایی سوره اقدام به برگزاری طرح اکران آثار فیلمسازان جبهه فرهنگی انقلاب در یکی از سینماهای طول مسیر راهپیمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این اقدام که با هماهنگی شورای پروانه نمایش فیلم ها صورت گرفت، «سینما سپیده» تهران واقع در خیابان انقلاب و طول مسیر راهپیمایی از صبح تا ظهر با توقف اکران فیلم های روز خود و تغییر بنرهای سردر و جلوی سینما به اکران فیلم های انقلابی پرداخت.

این طرح که با استقبال بسیار پرشور مردم حاضر در مراسم همراه بود، از ساعت 9 صبح تا اذان ظهر در بیش از 10 سانس 20 دقیقه ای و دو سالن سینما به طور همزمان به نمایش فیلم ها به طور رایگان پرداخت.

باشگاه فیلم سوره به عنوان متولی برگزاری این طرح برای نخستین بار، بنا دارد این حرکت را در مراسمات دیگر راهپیمایی در تهران ادامه و در صورت امکان به سینماهای دیگر گسترش دهد.

در طرح اکران روز گذشته، فیلم هایی با موضوع مقاومت و آزادسازی قدس همچون انیمیشن جدید «آنتراکت»، فیلم داستانی «دایو»، «ولد»، «البیت»، «علمک»، «نافرمانی» و ... برای مردم به نمایش درآمد که با رضایت بسیاری همراه بود.

حسین دارابی، ایده پرداز و دبیر اجرایی این برنامه بود که خود کارگردان جوان فیلم داستانی «دایو» و فیلم پرمخاطب «علمک» از برگزیده های جشنواره عمار است و هدف از برگزاری این طرح معرفی آثار فیلمسازان جوان انقلابی به عموم مردم بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز