پایان دفتر «ماه خدا» امشب از شبکه یک

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۴:۵۹
کد خبر: ۴۲۶۹۱۰
پایان دفتر «ماه خدا» امشب از شبکه یک
دفتر یک ماهه »ماه خدا» امشب با پخش آخرین قسمت ورق می خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا، آخرین شب از پخش برنامه ماه خدا که در سحرهای ماه رمضان بطور زنده به روی آنتن می رفت، حوالی ساعت 2 بامداد با اجرای حسن سلطانی با این ماه عزیز وداع خواهد کرد. تلاوت قرآن، دعای سحر، مدیحه‌سرایی، ادعیه‌خوانی و اذان جزوآیتم‌های ثابت این برنامه است که به فراخور موضوع شبانه کارشناسانی نیز در استودیو حضور می بابند. علیرضا قطبی و سعیدعباسی تهیه کنندگان یرنامه ماه خدا را بر عهده دارند.

 
شهر باران امروز میزبان بچه های معلول جسمی حرکتی
 
برنامه لحظات افطار شبکه یک نیز امروز و فردا نیز با اجرای پدرام کریمی به روی آنتن خواهد رفت و فردا 15 تیر بینندگان آخرین قسمت آن را خواهند دید. برنامه امروز دوشنبه 14 تیر شهرباران میزبان 9 نفر از بچه های معلول جسمی حرکتی موسسه خیریه توانمندسازی بچه های باران مشهد خواهد بود. مدیرعامل این موسسه حمید کیانیان برادر ستاره سینمای ایران، رضا کیانیان است که برای اولین بار برای درمان و بالا رفتن اعتماد به نفس و حضور در جامعه بپه های معلول، تئاتر درمانی را در کشور ابداع کرده است. این بچه ها تاکنون در 24 شهر کشور به اجرای نمایش پرداختند که نمایش »پرنده و فیل» و »راز درخت مقدس» از جمله این نمایش هاست که حمید کیانیان آن را کارگردانی کرده است. احسان ارغوانی تهیه کنندگی و کارگردان شهر باران را برعهده دارد.  
 
ویژه برنامه عیدانه شهر باران
 
بر و بچه های شهر باران در دو روز عید فطر با ویژه برنامه ای شاد و جذاب میزبان بینندگان شبکه یک خواهند بود. قرار است این ویژه برنامه چهارشنبه 16 تیر ساعت 11:30 و پنج شنبه 17 تیر در همین ساعت حدود دو ساعت در فضایی عیدانه و به همراه مهمانان مختلف شادی آفرینی کنند.
 
همگان به شبکه یک سیما دعوتید
 
پخش زنده جنگ »دعوت» به تهیه کنندگی مشترک مجتبی کشاورز و محمدجواد عبدالرحمانی و اجرای نیما کرمی و زینب زارع نیز تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت. این برنامه با فضایی شاد و امیدبخش هر شب میزبان تعدادی از اهالی هنر، خوانندگان، ورزشکاران و بازیگران سینما و تلویزیون است. عوامل برنامه دعوت برای دو روز عید فطر نیز ویژه برنامه ای مفرح تدارک دیده اند که قرار است چهارشنبه و پنج شنبه حوالی ساعت 18 آن را به روی آنتن ببرند.  
 
پایانی خوش برای مجموعه تلویزیونی پادری
 
مجموعه تلویزیونی پادری که در شب های ماه مبارک رمضان به روی آنتن می رفت، کم کم به پایان خودش نزدیک می شود. این سریال که با دست مایه های طنز همراه است، به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی، در 20 قسمت تولید شده است که چهارشنبه با پخش آخرین قسمت به آمپاس خانواده نصرت و فیروز پایان می دهد.
 

با پایان ماه مبارک رمضان، از روز شنبه 19 تیر ماه، جدول پخش برنامه های شبکه یک دستخوش تغیرات خواهد شد و تعدادی از برنامه هایی که در این ماه از کنداکتور حذف شده بودند(نگاه یک، پایش، ثریا، صبح بخیر ایران) به آنتن بر خواهند گشت. 

نظر شما