رونمایی از آخرین سری پوسترهای اورجینال سینمای جهان در گالری «آس» تهران

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۲:۴۲
کد خبر: ۴۲۷۲۸۵
رونمایی از آخرین سری پوسترهای اورجینال سینمای جهان در گالری «آس» تهران
سری سوم از پوسترهای اورجینال سینمای جهان از سال‌های ١٩٤٠ تا ١٩٧٠ برای نخستین بار در ایران؛ ساعت 16 الی 20 روز جمعه 18 تیر ماه جاری در گالری «آس» تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، سری سوم و آخرین سری از پوسترهای اورجینال و نایاب سینمای جهان از سال‌های ١٩٤٠ تا ١٩٧٠ برای نخستین بار در ایران؛ شامل پوسترهای چاپ کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس و آفریقای جنوبی و با حضور هنرمندان سینما و هنرهای تجسمی و علاقمندان به سینما و هنرهای تجسمی ساعت 16 الی 20 روز جمعه 18 تیر ماه جاری در گالری «آس» تهران افتتاح می‌شود و هر شب در ساعت 21:30 نیز، یک فیلم سینمایی روی پرده خواهد ‌رفت.

 
از نکات قابل توجه این نمایشگاه، رونمایی و نمایش پوسترهایی از سینمای جهان است که تنها تعداد انگشت شماری از آنها در سراسر جهان موجود است و وجود این پوسترها و شیوه نگهداری آنها در این زمان طولانی توسط مجموعه‌دار، ستودنی و حائز اهمیت است.
 
در کنار برپایی نمایشگاه پوسترهای اورجینال سینمای جهان؛ فیلم‌های خاطره انگیزه این پوسترها نیز هر شب ساعت 21:30 در تراس و فضای باز کافه گالری «آس» تهران برای علاقمندان به هنر سینما پخش خواهند شد، فیلم‌هایی که تا به حال از تلویزیون پخش نشده‌اند؛ یا کم و یا به صورت کامل پخش نشده‌اند. تعدادی از این فیلم‌ها که با دوبله‌های خاطره انگیز و با کیفیت عالی پخش خواهند شد، عبارتند از؛ فیلم سینمایی «روشنی‌های صحنه» به کارگردانی «چارلی چاپلین»، فیلم سینمایی «برادر یاغی من» به کارگردانی «الیوت نوگنت»، فیلم سینمایی «کابوس» به کارگردانی «ماکسول شین»، فیلم سینمایی «خداحافظ آقای چیپس» به کارگردانی «سام وود» و ... .
 
علاقمندان می‌توانند همه روزه و بصورت رایگان از ساعت ۱۰ قبل از ظهر الی ۲۳ از نمایشگاه پوسترهای سینمای جهان در گالری «آس» تهران واقع در خیابان شریعتی، بالا‌تر از قیطریه، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۸۳۱ بازدید کنند و در کنار دیدن این آثار ارزشمند سینمایی، از طریق هدفون؛ آنونس، تیزر، سکانس برگزیده و یا دیالوگ‌های این فیلم‌های خاطره‌انگیز سینما را گوش دهند و از آن لذت ببرند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز