نمایش دو فیلم مستند در سالن سینماحقیقت

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۰:۲۴
کد خبر: ۴۲۸۲۶۰
نمایش دو فیلم مستند در سالن سینماحقیقت
عصر فردا (یکشنبه 20 تیر 95) دو فیلم مستند «از خانه شماره 37» و «مانکن‌های قلعه‌حسن‌خان»، در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درآمده و نقد و بررسی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا، «از خانه شماره 37» ساخته محسن شهرنازدار و سام کلانتری، مستندی تحقیقی درباره‌ی صادق هدایت است و «مانکن‌های قلعه‌حسن‌خان» به کارگردانی سام کلانتری هم فیلمی با موضوع ساخت چند مانکن پلاستیکی در یک کارگاه دور افتاده است که زندگی این مانکن‌ها و سرانجام‌شان بی‌شباهت به زندگی انسان‌ها نیست!

پس از نمایش این فیلم‌ها، جلسه نقد و بررسی آنها با حضور سام کلانتری (کارگردان)، رامتین شهبازی (منتقد میهمان) و ناصر صفاریان (کارشناس- مجری) برگزار خواهد شد.

گفتنی است: عموم علاقمندان جهت تماشای این فیلم‌های‌ مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت 17 عصر یکشنبه (20 تیر‌ماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است. دوستداران سینمای مستند و تجربی جهت اطلاع از برنامه‌های هفتگی کانون فیلم «سینماحقیقت» می‌توانند به کانال تلگرام این برنامه بپیوندند:  telegram.me/cinemaverite

نظر شما