نویسنده "رخ دیوانه" در گفتگو با برنا:

چهار سناریو در دست ساخت دارم

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۶:۴۷
کد خبر: ۴۲۹۴۳۶
چهار سناریو در دست ساخت دارم
نویسنده فیلم سینمایی "رخ دیوانه " حخبر از پایان نگارش چهار فیلمنامه به قلم خود داد.

محمدرضا گوهری نویسنده سینما در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در خصوص کم کاری های خود، اظهار داشت: آخرین اثر سینمایی که براساس فیلمنامه من ساخته شده، "رخ دیوانه" به کارگردانی ابوالحسن داوودی است.

وی در ادامه اضافه کرد: ظرف یک سال گذشته نگارش 4 سناریو را به پایان رساندم که همه آنها در دستور کار برای ساخت قرار دارد ولی اطلاعات مربوط به تهیه و تولید آن را خود تهیه کنندگان باید اعلام کنند، چرا که به لحاظ اخلاقی توضیحات بیشتر من در رابطه با این سناریوها صحیح نیست.

محمدرضا گوهری سال گذشته با فیلم سینمایی "رخ دیوانه" به سینماها آمد  که داستان این اثر درباره چند جوان است که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا می شوند و به دنبال یک شوخی و شرط بندی در مسیری پیچیده و دلهره آور می افتند؛ مسیری که درک جدیدی از زندگی و اجتماع را برای هر یک از جوانان داستان رقم می زند.

فیلمنامه «رخ دیوانه» توسط محمدرضا گوهری و بر اساس طرحی از ابوالحسن داودی نوشته شده که تهیه‌کنندگی آن را هم بیتا منصوری برعهده داشت.

در این فیلم بازیگرانی هم‌چون طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، نازنین بیاتی، بیژن امکانیان، گوهر خیراندیش و... حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز