زندگی طاقت فرسای منافقین در پادگان اشرف به روایت «زیر پوست اشرف»

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۵:۳۰
کد خبر: ۴۳۰۴۰۸
زندگی طاقت فرسای منافقین در پادگان اشرف به روایت «زیر پوست اشرف»
«زیر پوست اشرف» با نگاه حقوق‌بشری به زندگی طاقت فرسای اعضای سابق منافقین در پادگان اشرف از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مستند «زیر پوست اشرف» به بررسی آخرین آثار منافقین در پادگان اشرف می‌پردازد.

در این مستند تعدادی از اعضای جدا شده‌ منافقین در راهرو‌های پادگان اشرف در مقابل دوربین از خاطرات خود در این سازمان تروریستی صحبت می‌کنند و رنج و ستمی را که از سوی این فرقه متحمل شده‌اند بازگو می‌کنند.

از نکات جالب این مستند، گشت و گذار اعضای سابق فرقه رجوی در محل‌هایی از پادگان اشرف است که در طول 30 سال زندگی در این پادگان هیچ‌گاه آن مکان‌ها را ندیده بودند.
 
اشک‌های اعضای جدا شده منافقین در این پادگان برای سالهایی از عمرشان که در این پادگان از دست داده‌اند، در حالی که با آثار بر جای مانده از زندگی مرفه سرکردگان منافقین روبه‌رو می‌شدند از دیگر نکات دیدنی این مستند است.
«زیر پوست اشرف» چهارشنبه 23 تیر ساعت 16:45 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود.
 
افشای «چهره حقیقی آل سعود»
 
شبکه مستند همچنین ساعت 10 روز چهارشنبه 23 تیر «چهره حقیقی آل سعود» با گزارشی مخفی از اوضاع داخلی کشور عربستان را روی آنتن می برد.
 
این مستند به بحران در پادشاهی، فقر و اعتراضات مردمی برای تغییر می پردازد و در آن تصاویری از فعالان شبکه های اجتماعی داخلی کشور عربستان که اکثراً جوان هستند، پخش و داستان مردان و زنانی که می کوشند تا در عربستان تغییراتی ایجاد کنند، روایت می شود.
 
در «چهره حقیقی آل سعود» ماجرای دستگیری و ادعاهای ناروا به وبلاگ نویس معترضی که اطلاعاتی درباره اعضای سلطنتی افشا کرده روایت می شود و از اعدام های گسترده برای سرکوب اعتراضات مردمی، تطمیع معترضان با وام و واگذاری خانه و مسکن، اعدام یکی از روحانیون شیعه شیخ نمر باقر النمر که باعث تشدید اعتراضات در این کشور شده و... صحبت به میان می آید.

نشانه های رو به زوال بودن حکومت پادشاهان سعودی در این مستند به خوبی عیان شده است و ترس آشکاری که از وقایع رخ داده در منطقه غرب آسیا، آنها را صرفا به سرکوب و تطمیع بیشتر معترضان و مردم وادار کرده، در این مستند به نمایش درمی آید

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز