نمایشگاه «صلح روی کاغذ» افتتاح می شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۷:۱۰
کد خبر: ۴۳۳۳۶۱
نمایشگاه «صلح روی کاغذ» افتتاح می شود
دومین نمایشگاه دوسالانه هنر معاصر با عنوان «صُــلح روی کــاغذ» جمعه اولین روز مرداد ماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، در دوسالانه «صُــلح روی کــاغذ» که با حمایت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، موزه هنرهای معاصر تهران، موزه هنرهای معاصر آبادان، گالری جمعه، گالری طراحان آزاد استودیو «هـ» برگزار می شود، ۶۰ اثر در بخش نقاشی، ۵۰ اثر در بخش عکس، ۲۰ اثر در بخش طراحی و ۱۰ اثر در بخش چیدمان در معرض دید عموم قرار می گیرد. همچنین بیش از ۱۰ اثر ویدئو آرت در طول مدت برگزاری نمایشگاه اکران می شود و بیش از پانزده گالری و نهاد فرهنگی و هنری داخلی و خارجی در آن مشارکت کرده اند

 «دوسالانه هنر معاصر» گردهم‌آیی آثار ۱۳۰ هنرمند است که از میان آن ها می توان به پری یوش گنجی، کوروش شیشه گران، فریدون آو، فرح اصولی، پانته‌آ رحمانی، مهرداد محبعلی، شادی نویانی، سهیلا سخنوری، میترا تبریزیان، هومن مرتضوی، شادی قدیریان، فریدون امیدی، نرگس هاشمی، رامتین زاد، فرهاد گاوزن، اردشیر محصص، حسین زنده رودی، فریده لاشایی و قاسم حاجی زاده اشاره کرد.

مجید عباسی فراهانی کیوریتور و برگزارکننده این مجموعه و هامد جابرها، طراح گرافیک این نمایشگاه است.

بخش اول نمایشگاه «صلح روی کاغذ»، جمعه اول مردادماه ساعت ۱۷ در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران افتتاح می شود و تا تاریخ دهم مرداد ماه میزبان علاقمندان به هنرهای تجسمی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز