دو خبر از رادیو

رادیو فرهنگ میزبان عبدالله اسکندری می شود/ وقتی اکبر زنجانپور "بلوا" به پا می کند

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۱:۲۳
کد خبر: ۴۳۴۱۴۶
رادیو فرهنگ میزبان عبدالله اسکندری می شود/ وقتی اکبر زنجانپور بلوا به پا می کند
فردا ۳۰ تیرماه رادیو فرهنگ میزبان عبدالله اسکندری چهره پرداز می شود و رادیو نمایش هم «بلوا» را روی آنتن می برد.

به گزارش خبرگزاری برنا، عبدالله اسکندری چهره پرداز مطرح سینمای ایران چهارشنبه ۳۰ تیر مهمان برنامه «عصر فرهنگ» رادیو فرهنگ خواهد بود.

برنامه «عصر فرهنگ» روزهای چهارشنبه با موضوع سینما و بررسی مسایل این حوزه  ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ از رادیو فرهنگ پخش می شود.

در برنامه این هفته عبدالله اسکندری چهره پرداز سینمای ایران درباره گریم و تحولات این شغل در سال های اخیر در سینمای ایران خواهد گفت.

اسکندری تاکنون موفق به دریافت پنج سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر و نیز برنده تندیس خانه سینما شده است.

وی بیش از یکصد و شصت پروژه سینمایی و تلویزیون را در ایران طراحی کرده است که از جمله آثار شاخص و به یاد ماندنی آن می‌شود به هزاردستان، مثل آباد، گوزن‌ها، کندو، سایه‌های بلند باد، ناصرالدین شاه آکتور سینما، روز واقعه، بازمانده، ساحره، آدم برفی، دلشدگان، مادر، مسافر ری و ... اشاره کرد.

برنامه «عصر فرهنگ» روزهای چهارشنبه به تهیه کنندگی مهدی دادجو و با اجرای فاطمه حقیقت ناصری پخش می شود.

«بلوا» در رادیو

روز سی تیرماه نمایش رادیویی «بلوا» به کارگردانی اکبر زنجانپور روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. «بلوا» را حسین حلاج نوشته و داستان آن درباره پدر است که نگران وضعیت زندگی پسرش است.

در «بلوا» هنرمندانی چون احمد گنجی، محسن بهرامی، عرفان ابراهیمی، سینا نیکوکار، اکبر ملایی، رضا عمرانی، محمد آقامحمدی، امیر زنده دلان، محمد یگانه، قربان نجفی، مونا صفی، سلمان خطی، امیرعباس توفیقی، علی زرینی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در آن به ایفای نقش می پردازند.

در «بلوا»، رضا طاهری صدابردار و نرگس موسی پور هم به عنوان افکتور با گروه همکاری داشته اند. این نمایش رادیویی به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، چهارشنبه ساعت ۱۱:۴۵ از رادیو نمایش پخش می شود

نظر شما