آخرین خبرها از ارکستر شهر تهران

«آوای دوست» به ساز نی رسید

۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۰:۱۲:۴۵
کد خبر: ۴۳۸۵۱۹
«آوای دوست» به ساز نی رسید
بازبینی فیلم های ارسالی از سوی متقاضیان شرکت در آزمون ارکستر شهر تهران از روز ۱۰ مرداد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،  بابک ربوخه مدیر امور موسیقی و سرود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های انجام گرفته در ارکستر شهر تهران بیان کرد: تمامی آثار تصویری هنرمندانیث که متقاضی حضور در ارکستر شهر تهران بودند به دست ما رسیده و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته هیات انتخاب ارکستر از روز یکشنبه دهم مرداد ماه کار بازبینی فیلم ها را آغاز می کنند تا نفرات برگزیده به مرحله آزمون نهایی راه یابند.

وی ادامه داد: مرحله بازبینی فیلم ها از روز یکشنبه دهم مرداد ماه آغاز و تا پایان روز چهارشنبه سیزدهم مرداد ادامه خواهد داشت. بعد از عبور از این مرحله نیز مرحله آزمون عملی و علمی ارکستر انجام خواهد گرفت که پیش بینی ما برای طی این مراحل زمانی کمتر از یک ماه آینده خواهد بود.

ربوخه درباره فعالیت های دیگر این مرکز توضیح داد: طی روزهای گذشته همایش «عطار و موسیقی» را در فرهنگسرای ارسباران برگزار کردیم که خوشبختانه با اسقبال خوبی از سوی اهالی موسیقی و ادبیات مواجه شد. مشغول برنامه ریزی برای برگزاری تازه ترین نشست «آوای دوست» هستیم که این بار با محوریت ساز نی برگزار می شود. ما در دوره های پیشین نشست های تخصصی «آوای دوست» را برگزار کرده بودیم که این نشست ها تاکنون در حوزه های سنتور، کمانچه و تار برگزار شده بود که این بار علاوه بر ساز نی سعی در برگزاری نشست هایی در حوزه دف و تنبک نیز داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز