نمایش سه فیلم مستند در «سینماحقیقت»

۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۸:۳۸
کد خبر: ۴۳۸۵۷۲
نمایش سه فیلم مستند در «سینماحقیقت»
عصر فردا یکشنبه ۱۰ مرداد سه فیلم کوتاه و تجربی به کارگردانی حمید جعفری در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درآمده و نقد و بررسی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا، «بَرد»، «روزی دو، سه دیگر هم» و «من نگویم شرح آن»، عنوان سه فیلم کوتاه و تجربی «حمید جعفری» است که پس از نمایش در سالن سینماحقیقت، با حضور رامتین شهبازی منتقد مهمان و ناصر صفاریان کارشناس- مجری نقد و بررسی می‌شوند.

مستند «بَرد» جایزه بهترین مستند خلاقانه از جشنواره ویزیون دورئل سوئیس ۲۰۱۶، تندیس بهترین فیلم کوتاه مستند بخش مسابقه بین‌الملل و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی مستند کوتاه بخش ملی نهمین جشنواره سینماحقیقت را بدست آورده است.

«روزی دو، سه دیگر» هم برنده جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم دبی و جایزه بهترین کارگردانی در جشنواره هم‌قدم پاریس شده است.

حمید جعفری عضو هیات مدیره انجمن مستندسازان سینمای ایران است.

عموم علاقمندان برای تماشای این فیلم‌ و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه (دهم مردادماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز