دو خبر از رسانه ملی

«ربوده شده» در رادیو نمایش/ دو نماهنگ جدید منتشر شد

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۹:۰۹
کد خبر: ۴۳۹۴۴۷
«ربوده شده» در رادیو نمایش/ دو نماهنگ جدید منتشر شد
پخش نمایش رادیویی «ربوده شده» و انتشار دو نماهنگ به نام های «از عشق تا دمشق» و «اقدام و عمل» از دفتر موسیقی و سرود صدا و سیما تازه های خبر رسانه ملی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا، اکبر زنجانپور یک سریال مهیج پلیسی را روی آنتن رادیو می برد. علاقمندان به سریال های پلیسی می توانند از روز سه شنبه ۱۲ مردادماه، شنونده نمایش رادیویی «ربوده شده» به کارگردانی اکبر زنجانپور از رادیو نمایش باشند.

داستان این سریال درباره یک سرگرد نیروی انتظامی است که زندگی اش در شغلش خلاصه شده و در این راه با مسائلی روبه رو می شود. «ربوده شده» را حسین یعقوبی به صورت نمایش رادیویی نوشته و تنظیم کرده و رحمان باقریان، احمد گنجی، محمد یگانه، محسن بهرامی از جمله بازیگران آن هستند.

این سریال رادیویی به تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، افکت: محمدرضا قبادی فرو صدابرداری حیدر صفدری فردا ساعت ۱۸:۱۵ روی آنتن رادیو نمایش می رود.

 

«از عشق تا دمشق» و «اقدام و عمل» منتشر شد

«از عشق تا دمشق» و «اقدام و عمل» عناوین تازه های دفتر موسیقی و سرود صدا و سیماست.

نماهنگ «از عشق تا دمشق» با آهنگسازی و تنظیم بهنام کریمی، صدای علی چراغی، شعر عبدالجبار کاکایی با مضمون مدافعان حرم، نماهنگ «اقدام و عمل» با آهنگسازی و تنظیم کیان مقدم و نیما جوادی با اجرای مشترک محسن رضایی و کیان مقدم و شعری از پریا پرنیان با مضمون شعار سال از تازه های دفتر موسیقی و سرود صدا و سیماست که برای بهره برداری و پخش در اختیار شبکه های مختلف رسانه ملی قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز