اجرای دو نمایش گروه تئاتر «زندگی» در آلمان

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۰:۱۰:۲۰
کد خبر: ۴۳۹۸۵۶
اجرای دو نمایش گروه تئاتر «زندگی» در آلمان
با پایان اجرای نمایش «مرز»، نمایش «تن‌ها» از آثار گروه تئاتر «زندگی» به کارگردانی جعفر مهیاری در شهر ورزبورگ آلمان روی صحنه رفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایش «مرز» به کارگردانی جعفر مهیاری و بریتا شرام کار مشترک گروه تئاتر «زندگی» و کمپانی نیونرپلتز آلمان در شهر ورزبورگ روی صحنه رفت.

نمایش «مرز» که دور اول اجرای خود را در اردیبهشت و خردادماه سال جاری در فرهنگسرای اندیشه پشت سر گذاشت در دور دوم اجراهای خود از تاریخ ۱۴ تا ۲۴ ماه جولای (۲۴تیر تا ۳ مردادماه) در سالن اختصاصی کمپانی «نیونرپلتز» در شهر ورزبورگ آلمان اجرا شد.

همچنین نمایش «تن‌ها» اثر دیگری گروه تئاتر «زندگی» به کارگردانی جعفر مهیاری و بازی سعید ابک از ۴ مردادماه تا ۱۴ مردادماه در کمپانی «نیونرپلتز» در حال اجرا است.

«مرز» نمایشی بی‌کلام و متکی بر حرکت است که روایت‌گر درگیری دو گروه است که بر سر مرز زمین‌های خود در ستیز هستند اما طی اتفاقاتی سرانجام میانشان صلح و دوستی برقرار می‌شود. در این نمایش به نوعی ماهیت و ضرورت وجود مرزها از اساس به چالش کشیده می‌شود و با ترکیب نور، موسیقی، لباس، دکور و بازی بدنی بازیگران و با رویکردهای پرفورمنس آرت به صحنه خواهد رفت.

جعفر مهیاری به عنوان نویسنده و سعید ابک، برند استولبرگ، آناهیتا صفی خانی، کریستینا فورستر بازیگران نمایش «مرز» را تشکیل می‌دهند. همچنین معصومه آرواز و مینا آریایی دستیاران کارگردان هستند.

نظر شما