معاون استان‌های صدا و سیما به پشت‌صحنه «روزهای بیقراری» رفت

۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۴۷:۲۷
کد خبر: ۴۴۰۵۵۳
معاون استان‌های صدا و سیما به پشت‌صحنه «روزهای بیقراری» رفت
علی دارابی معاون استان های سازمان صدا و سیما با حضور در پشت صحنه سریال «روزهای بیقراری» با عوامل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی دارابی معاون استان های سازمان صدا و سیما با حضور در پشت صحنه سریال «روزهای بیقراری» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی با عوامل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در لوکشین جدید این مجموعه انجام شد علی دارابی معاون امور استان های رسانه ملی به همراه برخی از مدیران معاونت امور استان ها با حضور در محل تصویربرداری «روزهای بیقراری» از نزدیک شاهد ضبط یکی از سکانس‌-پلان‌های سخت این درام خانوادگی بودند.

در ابتدای این دیدار دارابی ضمن تشکر از محتوای خانواده محور «روزهای بیقراری» و از کمک چنین آثاری به تحکیم خانواده سخن گفت و در ادامه کاظم معصومی کارگردان و امیرحسین شریفی تهیه‌کننده «روزهای بیقراری» به ارائه توضیحاتی کامل درباره قصه و روند ساخت این مجموعه تلویزیونی پرداختند.

یکی از بخش‌های جذاب این دیدار صحبت‌های دوستانه بازیگران این مجموعه شامل پژمان بازغی، الهام حمیدی، کامران تفتی و سارا صوفیانی در زمینه شرایط این روزهای کاری در صدا و سیما بود که معاون امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با سعه صدر به موارد مختلف مطرح شده پاسخ داد.

همچنین در بخش دیگری از این بازدید علی دارابی به تغییرات ایجاد شده در شیوه کاری معاونت امور استان ها و توجه بیشتر این معاونت به ساخت آثار نمایشی متناسب با فرهنگ خانواده‌های ایرانی خبر داد و اشاره کرد که تاکنون چندین استان برای مشارکت در ساخت مجموعه‌های تلویزیونی فاخر اعلام آمادگی کرده‌اند و به زودی شرایط ساخت آن‌ها با توجه به نظر مساعد رییس رسانه ملی فراهم خواهد شد.

در پایان این بازدید امیرحسین شریفی تهیه‌کننده «روزهای بیقراری» ضمن تشکر از حمایت بی دریغ مدیران معاونت امور استان ها از تلاش‌های بی وقفه عوامل و بازیگران این مجموعه تشکر و قدردانی کرد و دکتر دارابی نیز ابراز امیدواری کرد تا این مجموعه در زمان پخش که احتمال زیاد پاییز خواهد بود با توجه به قصه و مضمون جدید آن با استقبال مطلوب مخاطبان مواجه شود.

نظر شما