شبی که رضا صادقی انتظارش را می‌کشید/ یادی از کیارستمی در سالن میلاد

۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۱:۱۳
کد خبر: ۴۴۰۷۹۱
شبی که رضا صادقی انتظارش را می‌کشید/ یادی از کیارستمی در سالن میلاد
شب گذشته کنسرت رضا صادقی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با حال و هوایی خاص برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، شب گذشته سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان کنسرت گروه موسیقی مشکی پوشان رضا صادقی بود، برنامه ای که توسط موسسه صوت آوا هنر حمایت می شد.

قبل از آمدن گروه روی صحنه، مردم چندین بار آن ها تشویق کردند و خواهان حضورشان روی صحنه شدند که پس از اندکی درنگ ابتدا گروه و بعد رضا صادقی حاضر شد و بلافاصله بدون هیچ گونه صحبتی آهنگ "کلافه" را اجرا کرد.

پس از اجرای اولین آهنگ و خوش آمد گویی به حاضران گفت:همیشه ماجرای ترافیک در دیر برگزار شدن برنامه ها تاثیرگذار است اما گذشته از هرچیز باعث افتخار ماست که در کنارشما عزیزان هستیم و بهترین اوقات را خواهیم گذرند.

وی افزود: از شما خواهش می کنم به احترام هنر رهبر ارکستر ودیگر هنرمندان گروه مشکی پوشان دست شهدای بزرگوار، هنرمندانی که از روحشان برای ما مایه گذاشتند و ناصر عبداللهی دست بزنید.

وی ادامه داد: اکنون به افتخارمرتضی پاشایی جوانی که همیشه باید به او افتخار کرد، زنده یاد حبیب که هیچوقت حاشیه نداشت و همیشه در کنار مردم کشورش بی ادعا ماند، عباس کیارستمی و به افتخار پدر و مادرتان بیست ثانیه دست بزنید.

صادقی بدون وقفه و پشت سر هم قطعه های"بده دستاتو به من"،"دولت عشق"(به گونه ای بازسازی شده آهنگ"بغض")،"شونه به شونه"و"بخند"را اجرا کرد و مورد تشویق و همراهی مخاطبان و علاقه مندانش قرار گرفت.

در ادامه از ابراز احساسات، تشویق ها، شور و انرژی حاضران تشکر کرد و گفت: مدت ها بود که منتظر چنین شبی بودم و از اینکه با این همه شور و اشتیاق روبرو شدم خوشحالم.

قبل از شروع آهنگ "عادت" از مخاطبانش خواست ترانه سرای این قطعه را مورد تشویق قرار دهند و بیان کرد: به جز سرودن این ترانه فکر می کنم امشب یا فردا شب تولد ترانه سرای این آهنگ نیز است از شما تقاضا دارم او را تشویق کنید.

وی افزود: فصل مرداد با تمام اتفاقاتش زیباست و بهترین رویداد آن برای من و همه طرفداران گروه مشکی پوشان، ساخت و اجرای آهنگ "مشکی رنگ عشقه " است.

"مشکی رنگ عشقه" آهنگ بعدی بود که صادقی پس از صحبت های این بخش اجرا کرد.

این خواننده در ادامه صحبت های خود و قبل از اجرای آهنگ بندرعباسی"ولی نبو" تصریح کرد: بزرگترین افتخار من این است که جنوبی و اهل بندرعباسم، از شما تقاضا دارم مرتضی کریمی یکی از هنرمندان جنوبی و استاد در نواختن عود را تشویق کنید.

پس از تکنوازی عود توسط کریمی، قطعه "ولی نبو" برای حاضران اجرا شد.

صادقی آهنگ های"عاشقتم"،"می خوامت"و"شب بارونی"را پشت سر هم اجرا کرد و فقط در جمله ای کوتاه گفت: آهنگ"عاشقتم" پس از شنیده شدن آهنگی فرانسوی ما را به ساخت آن واداشت و به نوعی الهام گرفته شده از آن است.

آهنگ"خوشحالم از اینکه تو می خندی"و"هرجا برم تو با منی"را اجرا و پس از آن خاطر نشان کرد: دوست دارم بیشتر کنار شما باشم اما به جهت فرا رسیدن زمان اذان باید برنامه را هرچه سریعتر تمام کنیم.

صادقی در بخش پایانی مراسم آهنگ "دوست دارم خدا" را اجرا کرد اما از علاقه مندان خواست تا ایستاده و با همخوانی این کار را انجام دهند و از مجید جلیل پور به عنوان تهیه کننده و حمایت موسسه صوت آوای هنر و صدابردار مراسم قدردانی کرد.

در خلال برنامه شاهد دست زدن حاضران با آهنگ های ریتمیک، همراهی کردن صادقی و اجرای او با روشن کردن چراغ تلفن های همراه، همخوانی با این خواننده، تشویق های مستمر و...بودیم.

این کنسرت با اجرای 13 فطعه به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز