رادیو ایران در مشهد اردو می‌زند

۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۱:۲۱
کد خبر: ۴۴۰۹۰۶
رادیو ایران در مشهد اردو می‌زند
هم‌زمان با آغاز دهه ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، رادیو ایران برنامه‌هایی متناسب با این ایام را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است و برای پوشش جشن‌های مناسبتی در شهر مشهد اردو می‌زند.

به گزارش خبرگزاری برنا، یدالله گودرزی، مدیر گروه فرهنگ و اندیشه این شبکه رادیویی گفت: در تصمیم‌گیری که در شورای مدیران معاونت صدا انجام شد، رادیو ایران به عنوان شبکه حامی برنامه‌های آستان قدس رضوی و بنیاد بین‌المللی فرهنگی امام رضا (ع) را پوشش می‌دهد.

گودرزی ادامه داد: مجموعه این آیین‌ها و مراسمات از ۱۴ مرداد در شهر قم آغاز خواهد شد که قسمتی از آن در برنامه صبحگاهی «سلام ایران» پخش می‌شود؛ همچنین اختتامیه این مراسم که در شب میلاد امام رضا (ع) برگزار می‌شود به صورت زنده در برنامه «ایرانشهر» راهی آنتن می‌شود تا مردم در جریان رویدادهای جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) قرار بگیرند.

مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران با بیان اینکه قبل از شروع دهه کرامت رادیو ایران به استقبال این آیین‌ها و جشن‌ها رفته است، اظهار کرد: به همین منظور گفتگوها و گزارش‌های متعددی را از مسؤولان و برگزارکنندگان تهیه کرده است. دو برنامه «کافه هنر» و «به افق آفتاب» هر روز، هر کدام به مدت 15 دقیقه به انعکاس جشنواره‌های مختلف رضوی خواهند پرداخت. همچنین برنامه «شناسا» تهیه‌ شده در گروه اندیشه رادیو ایران به مدت دو هفته به تشریح فعالیت‌های دهه کرامت می‌پردازد. برنامه «راه شب» نیز پنجشنبه و شنبه‌ها به صورت مستقیم از جوار بارگاه امام رضا (ع) تقدیم مخاطبان رادیو ایران خواهد شد.

گودرزی یادآور شد که برای پوشش جشن‌های دهه کرامت رادیو ایران در مشهد مقدس اردو خواهد زد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز