معرفی برگزیدگان اولین جشنواره آواها و نواهای رضوی

۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۷:۴۸
کد خبر: ۴۴۱۲۶۰
معرفی برگزیدگان اولین جشنواره آواها و نواهای رضوی
هیات انتخاب جشنواره آواها و نواهای رضوی اسامی منتخبان این دوره در بخش های مختلف را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، هیات انتخاب جشنواره آواها و نواهای رضوی با به پایان رسیدن مهلت ارسال و بررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، اسامی منتخبان این دوره را اعلام کرد.

هیات انتخاب با بررسی آثار رسیده به دبیرخانه اولین جشنواره آواها و نواهای رضوی، مظفر حمیدی، محمد سالار و محمد یگانه از خراسان شمالی، جمشید پورعطایی از تربت جام و سید علی موسوی از ایلام را برگزیده بخش آواهای رضوی اعلام کرد.

احد ملکی علیشاه از آذربایجان، باسم حمادی از اهواز، خلیل بشیری از تربت جام، سید امیرحسین سید از بهبهان، سیف‌اله ورزیده از خواف، نیازعلی صحرا روشن از خراسان شمالی، اکبر حاجیانی از بوشهر، علی صدیقی راد از کرج، غفور امانیان از ترکمن صحرا، علی‌شاه حسینی از تفرش، حبیب الماسیان از مشهد، عزیز تنها از تربت جام، سعیدعلی اسماعیلی از ورامین هم به عنوان بهترین آثار  بخش نواهای رضوی انتخاب شدند.

قطعه «زیارت» از مصطفی مسگری در بخش تک نمای فرهنگ رضوی نیز به انتخاب هیات داوران، منتخب این دوره از جشنواره شد.

در بخش مرور آثار و تجلیل از پیشکسوتان هم آریا عظیمی ‌نژاد و استاد کریمخانی، محمد اصفهانی و قطعه موسیقی «ولایت عشق»، ودود موذن زاده اردبیلی، شهروز حبیبی شاعر و آهنگساز قطعه «رضا رضا» و گروه آباده شیراز نیز به عنوان گروه های منتخب معرفی شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز