رونمایی از نمایشنامه «ادموند و هلیا» نوشته حسین دژاکام

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۱:۱۱
کد خبر: ۴۴۲۱۴۷
رونمایی از نمایشنامه «ادموند و هلیا» نوشته حسین دژاکام
آیین رونمایی کتاب نمایشنامه «ادموند و هلیا» نوشته حسین دژاکام با حضور استادان حوزه تئاتر و ادبیات نمایشی روز جمعه ۲۲ مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیین رونمایی نمایشنامه «ادموند و هلیا» نوشته حسین دژاکام و ویراستاری محسن زهرایی با حضور استادان حوزه تئاتر و ادبیات نمایشی از جمله امیر دژاکام روز  جمعه ۲۲ مردادماه ساعت ۱۰ صبح در پارک طالقانی، جنب باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

نمایشنامه «ادموند و هلیا» از مجموعه آثار نمایشنامه‌ای در ایران است که به داستان خلقت انسان و رانده شدن او  از بهشت می پردازد. این کتاب برای نخستین بار در کشور با تیراژ ۱۰ هزار جلد منتشر خواهد شد.

نویسنده این نمایشنامه در معرفی اثر چنین گفته است: «این کتاب یک نمایشنامه درام است که یک موضوع عمیق فلسفی درباره خلقت انسان را به بحث می گذارد که بسیاری از زوایای آن هنوز ناشناخته است. برای اینکه بتوانم موضوع را روشن کنم چاره ای نداشتم جز آنکه آن را به زبان نمایشنامه بیان کنم. شخصیت های حاضر در نمایشنامه عبارت اند از: پادشاه آسمان ها، ادموند، هلیا، گابریل، مایکل، روح، جن و ...»

طراحی جلد این کتاب نیز توسط شانی دژاکام انجام شده که در قالب تصویر، مطالب داخل کتاب را بیان کرده است. همچنین با دسته بندی محتوایی که نویسنده از مجموعه این نمایشنامه انجام داده به بیان اندیشه حاکم و مفاهیم موجود در این داستان اساطیری پرداخته است. محسن زهرایی ویراستاری این اثر را بر عهده داشته است.

این کتاب به همت انتشارات دژاکام در سال ۹۵ در قالب ۱۵۸ صفحه در قطع رقعی به چاپ رسیده است و در کتابفروشی‌های سطح شهر و نمایشگاه‌های موقت پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز