قائم مقام معاون سیما خبر داد:

دفاتر شبکه تهران در شهرهای استان تهران راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۷:۰۲
کد خبر: ۴۴۲۳۱۶
دفاتر شبکه تهران در شهرهای استان تهران راه‌اندازی می‌شود
رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما با اشاره به نیازهای اطلاع رسانی برای شهر تهران، اعلام کرد که به زودی دفاتر نمایندگی شبکه تهران در شهرهای استان تهران راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما در یادداشتی ضمن اشاره به نیازهای اطلاع رسانی برای شهر تهران، اعلام کرده است که به زودی دفاتر نمایندگی شبکه تهران در شهرهای استان تهران راه اندازی می‌شود تا اطلاعات مختلف، به موقع و صحیح از طریق رسانه ملی به آگاهی مردم برسد.

وی در این یادداشت توضیح داده است که شبکه تهران، شبکه‌ای است که برای استان تهران و پایتخت جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های خود را تولید و پخش می‌کند. این شبکه تا این تاریخ از بستر فنی HD پخش می‌شد.

با توجه به اهمیت استان تهران و نیز پایتخت ایران اسلامی به عنوان مرکز مهم مناسبات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ تصمیم گرفته شد که این شبکه با پوشش وسیع‌تر و در حد ملی از بستر فنی شبکه پنج سیما پخش شود. بدین ترتیب، شبکه تهران با انتقال به شبکه پنج، ارتقا یافته است. با این انتقال، کلیه ماموریت‌های رسانه‌ای شبکه تهران به شبکه پنج منتقل شده است.

از سوی دیگر، کانال HD که زیرمجموعه شبکه نمایش سیما محسوب می‌شود، با عنوان تماشا، برنامه‌های فیلم، سریال و مستند را با فرمت HD پخش می‌کند.

با این جابه‌جایی، شبکه تهران پوشش وسیع‌تری می‌یابد و امکان رویت فیلم، سریال و مستند با فرمت HD برای بینندگان استان تهران نیز فراهم می‌شود.

همچنین شبکه پنج، شبکه تهران به‌زودی دفاتر خود را با همکاری استانداری و مراکز دیگر استان تهران، در شهرهای مختلف استان بازگشایی خواهد کرد.

نظر شما