فیلم «دو» به جشنواره «بریج» راه یافت

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۰:۳۱
کد خبر: ۴۴۲۵۲۷
فیلم «دو» به جشنواره «بریج» راه یافت
فیلم سینمایی«دو» به نویسندگی و کارگردانی سهیلا گلستانی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی به جشنواره فیلم «بریج» می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «دو» تا کنون در جشنواره های معتبر جهانی حضور داشته که دریافت دوربین طلایی ناشیک-هند، جایزه ویژه هیات داوران «سیلک رود»، جایزه بهترین فیلمبرداری از جشنواره «تالین» بخشی از جوایز بین‌المللی این فیلم سینمایی است.

این فیلم در ادامه حضورهای جشنواره ای خود در فستیوال فیلم بریج bridge film festival از ۱ الی ۷ سپتامبر ۱۱ الی ۱۷ شهریور در میترویکا (کوزووو) و در بخش رقابتی این جشنواره حضور خواهد داشت. ارزو اوستایبو یکی از تهیه کنندگان کشور ترکیه، ویوا ایگریشتا تهیه کننده آلمانی، بزارتا پاسوما بازیگر و تهیه کننده، شادا میفاری عکاس یونیسف و فعال حقوق بشر اعضای هیات انتخاب این فستیوال هستند.

مرجان علیزاده مدیریت پخش بین المللی این فیلم را برعهده دارد.

فیلم  سینمایی «دو» که با نگاهی به داستان «کفش‌های خدمتکار» اثر برنارد مالامود نوشته شده است، داستان زن خدمتکاری را روایت می کند که در خانه بهمن کار می کند. بهمن بعد از سال‌ها زندگی در اروپا به ایران بازگشته و ارتباط عاطفی اش را با زندگی و گذشته اش قطع کرده است و بعد از بازگشت به خانه اش در ایران قصد فروش آن را دارد...

پرویز پرستویی، مهتاب نصیرپور، سوگل خلیق، محمد ربانی، سارا قراچه‌داغی، مصطفی زند، پیمان جعفری، سارا پورصبری، الهام شعبانی، سمیه برجی، رضا مسعودی، علی احسانی، جواد فراهانی، امیر جنابی، مهرانه مهین ترابی، محمد علی سجادی، ارد زند، سمانه وفایی، منیر شاهین، حسام نورانی، امیر حسین ترابی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز