در شبکه افق

تعویض پوش ضریح رضوی برای اولین بار پخش زنده می‌شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۷:۱۹
کد خبر: ۴۴۴۵۹۶
تعویض پوش ضریح رضوی برای اولین بار پخش زنده می‌شود
شبکه افق به مناسبت فرارسیدن روز مقاومت و سالروز میلاد امام رضا(ع) سه مراسم حرم مطهر رضوی را به صورت زنده طی روزهای شنبه و یکشنبه پخش می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) و روز مقاومت اسلامی (پایان جنگ ۳۳ روزه لبنان با رژیم صهیونیستی) جشن بزرگ مقاومت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.

در این جشن بزرگ که پس از نماز مغرب و عشاء با حضور نمایندگانی از جبهه مقاومت جهان اسلام برگزار خواهد شد، شاهد اجرای برنامه هایی همچون مدیحه سرایی و مولودی خوانی نیز خواهیم بود.

قرار است این جشن باشکوه به طور زنده، شنبه ۲۳ مرداد از شبکه افق روی آنتن برود.

همچنین صبح شنبه از ساعت ۷:۱۵ نیز مراسم تعویض پوش ضریح مقدس امام هشتم و تعویض پرچم گنبد طلایی حرم رضوی آغاز می شود، این مراسم شامل قرائت قرآن، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و خطبه خوانی توسط موحدی نیا خواهد بود.

این مراسم هم از شبکه افق به صورت مستقیم پخش می شود. مراسم تعویض پوش ضریح مطهر امام رضا(ع)، تاکنون تصویربرداری نشده و به صورت ضبطی یا زنده از هیچ شبکه ای پخش نشده و افق، برای نخستین بار اقدام به این کار می کند.

دیگر مراسمی که مخاطبان می توانند به صورت زنده از شبکه افق تماشا کنند، مراسم نقاره زنی خدام حرم اما رضا(ع) است. این مراسم یکشنبه صبح همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) و از ساعت ۷ در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر شروع می شود.

قرائت قرآن، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رنجبر و مدیحه سرایی برادران مشکینی و الهی بخش های مختلف این مراسم هستند و در ساعت ۸ صبح نیز خدام حرم در صحن انقلاب اسلامی و به رسم همه ساله به نقاره زنی می پردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز