تماشاخانه استاد انتظامی میزبان سه نمایش جدید

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۹:۳۵
کد خبر: ۴۴۴۷۵۰
تماشاخانه استاد انتظامی میزبان سه نمایش جدید
تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به استقبال سه نمایش جدید می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، سه اثر نمایشی «سیه­ نامه باستان» به کارگردانی هادی حوری، «چار و سی» به کارگردانی خسرو امیری و «درها و دیوارها» به کارگردانی بهار رضی‌زاده از یکشنبه 24 مرداد در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می‌روند.

نمایش «سیه ­نامه باستان» به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری روایتی با اقتباس از شاهنامه را طرح می‌کند. در این نمایش مرتضی زارع و فرامرز قلیچ خانی به ایفای نقش خواهند پرداخت و هلیا میرهادی طراحی صحنه و لباس و ساخت آکسسوار، محسن صمیمی فیلمبرداری و مولتی مدیا و مرشد محمد جواد خرمی آواز و ضرب و زنگ زورخانه را برعهده دارند.

نمایش «سیه نامه باستان» تا 17 شهریور هر روز ساعت 17:30 به روی صحنه می‌رود.

نمایش دیگری که در ساعت 19:30 در تماشاخانه استاد انتظامی پذیرای مخاطبان خواهد بود، نمایش «چار و سی» به نویسندگی و کارگردانی خسرو امیری است. در این نمایش کورش شاهونه به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کند. از دیگر عوامل این نمایش می­‌توان به رسول کاهانی به عنوان دراماتورژ، محمد فرشته نژاد به عنوان آهنگساز و بهار ارجمند به عنوان تهیه کننده یاد کرد. این نمایش تا 17 شهریور به روی صحنه خواهد بود.

«درها و دیوارها» به کارگردانی بهار رضی‌زاده که از ساعت 21 به روی صحنه خواهد رفت، آخرین نمایش از مجموعه نمایش­های نیمه تابستان تماشاخانه استاد انتظامی خواهد بود.

در این نمایش مرضیه بدرقه، مهدی حسینی نیا و شوکا کریمی به ایفای نقش می‌پردازند. امیرحسین دوانی به عنوان طراح صحنه، سیاوش پاکره به عنوان نویسنده، علیرضا حبیبی به عنوان طراح نور، فربد مایین به عنوان ساخت موسیقی و مهرداد بهاالدینی به عنوان تهیه کننده، این اثر را همراهی می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز