آپاندیس برای مسوولان به نمایش درآمد/ حضور در جشنواره با تیتراژی متفاوت

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۸:۴۱:۳۷
کد خبر: ۴۴۵۸۳۸
آپاندیس برای مسوولان به نمایش درآمد/ حضور در جشنواره با تیتراژی متفاوت
فیلم سینمایی «آپاندیس» که مراحل ساخت تیتراژ ابتدایی و پایانی آن آغاز شده است، برای برخی از مسوولان سینمایی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مراحل  ساخت تیتراژ ابتدایی و پایانی فیلم سینمایی «آپاندیس» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی مقصود جباری که این روزها مراحل صداگذاری خود را نیز سپری می کند، آغاز  شده است. نکته جالب این است که تیتراژ این فیلم به گونه ای در حال طراحی است که برای مخاطب یک شگفتی به همراه داشته باشد به این صورت که پلان پایانی فیلم بعد از اتمام تیتراژ به نمایش گذاشته می شود. این موضوع در سینمای ایران که بعد از پایان نمایش فیلم ها مخاطبان به سرعت از صندلی های خود بر می خیزند نقطه قوتی است.

«آپاندیس» چندی پیش به صورت خصوصی برای تعدادی از مسوولان سینمایی به نمایش گذاشته شد.

آنا نعمتی و امیرعلی دانایی شخصیت های اصلی فیلم سینمایی «آپاندیس» را بر عهده دارند و این فیلم برای نمایش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد. همچنین رضا اکبرپور، پردیس منوچهری، مرجان مومنی، محمدعلی کیانی، جمشید بهادری، مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، محسن عیدی، پگاه پور ضرابیان، علی مهربانی، اشکان نجاتی، بهرام نوری، سحر مهرانی، صحرا اسداللهی، حمیرا مهدوی، شیوا سرمست، نیوشا عبدالرحیمی با حضور سیمون سیمونیان سایر بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می پردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز