مراسم تودیع و معارفه روسای مرکز بسیج صدا و سیما برگزار شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۳:۳۵
کد خبر: ۴۴۵۹۹۴
مراسم تودیع و معارفه روسای مرکز بسیج صدا و سیما برگزار شد
مراسم تکریم رییس مرکز بسیج صدا و سیما برگزار شد و محمود عاطفی از مسوولان پیشین در این جایگاه تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز بسیج صدا و سیما دوشنبه ۲۵ مرداد در سالن رضوان مرکز بسیج برگزار شد.

در این مراسم که با سرود جمهوری اسلامی ایران و پخش آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام سازمان صداوسیما، نورالدین جعفری قائم مقام رادیو، محمود عاطفی رییس سابق مرکز بسیج، علی فروغی رییس جدید، اعضای شورای معاونان سازمان، مهدی فرجی از مدیران پیشین شبکه یک، علی سیفی مدیر رادیو جوان، سردار نقدی و جمعی از مدیران و مسوولان شبکه ها و پدر شهید احمدی روشن در این مراسم حضور داشتند.

محمود عاطفی بعد از تجلیل با تابلو فرشی که به او اهدا شد در مقابل جایگاه قرار گرفت و گفت: مجلس کنونی به قدوم بسیجیان مزین شده است. این مراسم برای انتخاب فرمانده بسیجی و جوان علی فروغی است و ما آمده ایم اعلام کنیم از امروز این سنگر در اختیار اوست و ما تحت فرمانش هستیم.

وی با اشاره به اینکه روال معمول چنین مراسمی این است که گزارشی از عملکردها ارایه شود، بیان کرد: سه نسخه به عنوان جمع بندی ۱۴ ماه حضورم آماده شده که به سردار نقدی، عبدالعلی علی عسکری و علی فروغی تقدیم می شود.

عاطفی ضمن تشکر از مسوولان پیشین مرکز بسیج از جلسه ای با رییس سازمان سخن گفت و بیان کرد: علی عسکری دو سیاست را پیگیری می کند که یکی جوان گرایی در سازمان و دوم ایده هایی است که در بسیج دارد و هر دو سیاست موجب بالندگی رسانه و به خصوص بسیج صداوسیماست.

وی در پایان سخنانش درباره بسیج و بسیجی بیان کرد: فرماندهی در بسیج فرماندهی آرمان ها و انگیزه هاست و کارها و تلاش ها بهانه ای است که به واسطه تقدس آرمان ها و انگیزه ها بها پیدا کند.

عاطفی همچنین به عنوان مشاور رییس سازمان بسیج مستضعفین در امور هنر و رسانه ای منصوب شد.

نظر شما