نگار فروزنده تئاتر بازی می‌کند

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۹:۰۷
کد خبر: ۴۴۶۲۵۰
نگار فروزنده تئاتر بازی می‌کند
نگار فروزنده به نمایش «زنانی که به بزها خیره شده‌اند» به کارگردانی ایوب آقاخانی پیوست.

به گزارش خبرگزاری برنا، نگار فروزنده که در طی سال‌های اخیر حضور پررنگی نداشته است در اولین حضور تئاتری‌اش از 16 شهریورماه در کنار بهاره رهنما و ایوب آقاخانی در نمایش «زنانی که به بزها خیره شده‌اند» بازی می‌کند.

پیش از شروع تمرین‌های این نمایش، نام سحر زکریا به عنوان یکی دیگر از بازیگران این کار ذکر شده بود ولی او به دلیل مشکلات شخصی از همراهی با این گروه انصراف داده است.

آقاخانی پیش از این درباره نمایش جدیدش که نویسندگی و طراحی آن را هم برعهده دارد، گفته بود: نمایش «زنانی که به بزها خیره شده‌اند» برای خود من کار محبوبی در کارنامه نویسندگی‌ام محسوب می‌شود، مخصوصا به دلیل آنکه پس از سال‌ها مثل «زمین مقدس» نمایشی است که مطلقا خودجوش و وابسته به خودش نوشته شده است. به عبارتی دیگر هیچ انگیزه بیرونی باعث نشده که در مقطع خاصی و به ضرورت این متن نوشته و اجرا شود به همین دلیل بیشتر بوی قلم شخصی مرا می‌دهد.

او همچنین گفته بود: این نمایش به نوعی محصول نگاه ۴۰ سالگی من به رابطه‌های دم دستی اجتماعی و مسائل به ظاهر ساده اما کهن الگو در جامعه معاصر است.

نمایش «زنانی که به بزها خیره شده‌اند» با همراهی ایوب آقاخانی (نویسنده، طراح، کارکردان، بازیگر)، نورالدین حیدری ماهر (مجری طرح و مدیر تولید)، امیرحسین دوانی (مشاور طرح)، کیوان معتمدی (طراح نور)، الهام صالحی (ظراح چهره‌پردازی)، ارسلان آقاخانی (طراح گرافیک) و جمعی دیگر، به عنوان کاری از گروه تئاتر «پوشه» از 16 شهریور ماه و از ساعت 20:30 در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز