بازگویی خاطرات تولید مستند جعفری جوزانی در "سینمای نوجوان"

۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۸:۴۲:۴۳
کد خبر: ۴۴۶۳۷۸
بازگویی خاطرات تولید مستند جعفری جوزانی در سینمای نوجوان
سیزدهمین قسمت برنامه تلویزیونی سینمای جوان و قسمت آخر فصل اول این هفته ویژه انجمن سینمای جوانان ملایر رو آنتن شبکه مستند می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، این قسمت از برنامه به معرفی هنرمندان فیلم‌ساز، عکاس و همچنین فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان ملایر اختصاص دارد.

 
در این قسمت با فریدون محمودی مدیر دفتر، مهدی امامی مستندساز، عبدالله قهری فیلمساز داستانی ملایر و محسن حسینی تبار از عکاسان این دفتر گفتگو می شود.
 
همچنین بخش هایی از مستند «عمو جان» ساخته مهدی امامی که به روند شکل گیری فیلمسازی مسعود جعفری جوزانی می پردازد در این برنامه پخش می‌شود.
 
در بخش «پیامی در راه» که مربوط به فیلم‌سازان المپیادی سینمای جوان است، ساجده زمانی مقدم  فیلم‌ساز المپیادی از فعالیت های خود می‌گوید.
 
در بخش «یک هنرمند، یک خاطره» مخاطبان پای صحبت‌های‌ امید وفایی فیلمساز سرشناس ملایر و علیرضا کریمی صارمی رییس آژانس عکس ایران و عکاس مطرح این شهر می‌نشینند.
 
در بخش دفتر خاطرات نیز تصاویری خاطره‌انگیز از جشنواره‌های برگزار شده به‌ویژه جشنواره منطقه ای تاک روی آنتن می‌رود.

این برنامه با تدوین و کارگردانی سعید نجاتی هر هفته پنجشنبه‌ها روی آنتن می‌رود و این قسمت از آن، پنجشنبه ۲۸ مرداد ساعت 21 و تکرار آن جمعه‌ ۲۹ مرداد ساعت 10:30 از شبکه مستند سیما پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز