«چشم بزرگ» تیم برتون و سه فیلم دیگر به شبکه نمایش می آید

۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۲:۱۲
کد خبر: ۴۴۶۶۷۹
«چشم بزرگ» تیم برتون و سه فیلم دیگر به شبکه نمایش می آید
شبکه نمایش چهار فیلم سینمایی جدید را در شهریور 95 پخش می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، «به سوی غرب»، «صبح بخیر رییس جمهور»، «چشم بزرگ» و «گرگ مبارز» در شهریور ماه جاری از شبکه نمایش پخش خواهند شد.

فیلم «به سوی غرب»، محصول 2015 انگلستان و نیوزیلند، با بازی مایکل فاستبندر که نامزدی جایزه اسکار را برای فیلم «12 سال بردگی» در کارنامه دارد، جزو فیلم هایی است که شبکه نمایش برای پخش شهریور ماه در نظر گرفته است.

فیلم داستان پسری 17 ساله با نام جی کاوندیش با بازی کودی اسمیت میفی است که برای یافتن تنها بازمانده خانواده اش راهی سفری طولانی می شود. در راه کودی با مردی مرموز به نام سیلاس با بازی مایکل فاستبندر آشنا و اتفاقات سفر باعث همراهی این دو می شود.

فیلم «به سوی غرب»، 17 جایزه بین المللی از جمله بهترین فیلم درام جایزه ساندنس را دریافت کرده است.

فیلم «صبح بخیر رییس جمهور»، محصول 2009 کره جنوبی فیلم بعدی شبکه نمایش برای شهریور ماه است. «صبح بخیر رییس جمهور» سرگذشت سه رییس جمهور کره جنوبی را در طول دوره ریاستشان و چالش های مختلفی که هر یک در سیاست و اصول اخلاقی با آن رو به رو هستند را به تصویر می کشد.

جین جانگ کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و از بازیگرانی چون سو لی جائه، دونگ جانگ گان و دو کو شیم در این فیلم بهره برده است. فیلم نامزد جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد جایزه اژدهای آبی کره بود اما موفق به دریافت آنها نشد.

 فیلم «چشم بزرگ»، محصول 2014 آمریکا با بازی ایمی آدامز و کریستوفر والتز است که حضور موفقی در جشنواره های متعددی مانند اسکار و گلدن گلوب داشته، فیلم بعدی شبکه نمایش است.

«چشم بزرگ» که داستانی بر اساس واقعیت دارد، داستان بانوی نقاش جوانی با نام مارگارت کین است که سبک خاصی را در نقاشی چهره به کار گرفته که منحصر به اوست. در این بین همسر وی، والتر کین شروع به تبلیغاتی برای آثار همسرش می کند و خیلی زود این آثار با استقبال مخاطبین رو به رو می شود. اما همه تصور می کنند که این نقاشی های با چشمان درشت اثر والتر کین است!

کارگردانی فیلم را تیم برتون، کارگردان فیلم هایی چون «ادوارد دست قیچی»، «عروس مرده» و «بازگشت بتمن»، را بر عهده داشته که تاکنون دو بار نامزدی جایزه اسکار را نیز در کارنامه دارد. جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره گلدن گلوب و همچنین جایزه جشنواره کاپری در همین رشته از جمله جوایزی است که فیلم موفق به دریافت آن شده است.

«گرگ مبارز» محصول 2015 از ساخته های کشور چین، داستان سرباز ویژه ای با مهارت های فوق العاده تیراندازی است که در یکی از ماموریت ها با گروهی مزدور به سرکردگی یک دلال مواد مخدر رو به رو می شود. این گروه نقشه قتل او را کشیده اند و گرگ مبارز باید به تنهایی از پس آن‌ها بر بیاید.

وو جین بازیگر چینی که به خاطر نقش های اکشن و رزمی و همکاری با بازیگران سرشناس هنرهای رزمی مانند جکی چان و جت لی شناخته شده، علاوه بر ایفای نقش اصلی، کارگردانی فیلم را نیز بر عهده داشته است. این دومین اثر وو جین در مقام کارگردان است و پیش از این فیلم «جنگجوی افسانه ای» را نیز به روی صحنه برده است. 

نظر شما