فیلمبردارى «یک قنارى یک لاغ» به پایان رسید

۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۱:۳۳
کد خبر: ۴۴۸۲۳۳
فیلمبردارى «یک قنارى یک لاغ» به پایان رسید
«یک قنارى، یک کلاغ» اولین تجربه کارگردان 61 ساله‌ای است که سال‌ها سابقه نویسندگی و دستیار کارگردانی را در کارنامه‌اش دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، عبداللهی که نویسندگی بیش از 25 فیلم را در کارنامه کاری اش دارد و آخرین اثری که از او ساخته شد، فیلم «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن بود.

داستان این فیلم در دوره‌ای از زمان می‌گذرد که برای مخاطب مشخص نیست و به‌ نظر می‌رسد کارگردان قصد دارد پیام مهمی را با کنار زدن بعد زمان به مخاطب برساند. عبداللهی که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی کار را هم عهده ‌دار است، با طراحی این قصه قصد دارد بگوید پیام این فیلم منحصر به یک دوره زمانی خاص نیست و می‌توان آن را به تمام دوران‌ها تعمیم داد.

علی حضرتی تهیه‌کننده جوان سینما، تهیه‌کنندگی اولین فیلم بلند اصغر عبداللهی را بر عهده دارد، اولین همکاری حضرتی و عبداللهی به «خداحافظی طولانی» باز می‌گردد و حالا بعد از دو سال از «یک قناری، یک کلاغ» با همکاری آنها ساخته می‌شود.

هنگامه قاضیانی و حبیب رضایی تنها بازیگران «یک قناری،‌ یک کلاغ» هستند، قاضیانی که برای فیلم ‌های «به همین سادگی» و «روزهای زندگی» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شده است، در این فیلم نقشی متفاوت را بازی می‌کند. همچنین این فیلم را می‌توان تجربه‌ی جدیدی در کارنامه حبیب رضایی دانست.

«یک قناری، یک کلاغ» با فیلم‌برداری کیوان معتمدی در مرداد ماه سال جاری، در لوکیشنی در بهارستان تهران آغاز شد و پس از دو هفته به پایان رسید. همچنین کار تدوین فیلم همزمان با تصویربرداری زیرنظر سعید شاهسوراى آغاز شده است و انتظار می‌ رود تا پایان شهریور ماه تدوین این فیلم به پایان برسد، تا فیلم با طی کردن مراحل فنی، برای اولین اکران در جشنواره سی‌وپنجم فیلم فجر آماده شود.

از دیگر عوامل فیلم «یک قناری، یک کلاغ» می‌توان به میثم کائد مدیر تولید، بابک اردلان صدابردار، سیامک کاری‌ نژاد طراح صحنه و لباس ، میشا جودت چهره پرداز، سمیه جعفرى عکاس و شورا کریمی آهنگساز اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز