مدرسه ملی سینمای ایران برگزار می‌کند:

نشست پژوهشی «مخاطب و آمار فروش در سینمای ایران»

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۴۸۴۴۰
نشست پژوهشی «مخاطب و آمار فروش در سینمای ایران»
مدرسه ملی سینمای ایران در ادامه برگزاری سلسله ‌نشست‌های پژوهشی خود سه جلسه نشست با محوریت اقتصاد سینمای ایران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، نهمین نشست از سلسله نشست‌های پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران با عنوان «مخاطب و آمار فروش در سینمای ایران» برگزار می‌شود. در این نشست که به پژوهشی با عنوان «بررسی وضعیت اقتصادی سینمای ایران» اختصاص یافته است. محمدمهدی داودی مجری این پژوهش مساله فروش در سینمای ایران را با نگاهی به نیازهای مخاطبان سینمارو مورد بحث قرار خواهد داد و  علی سرتیپی تهیه­ کننده سینما و مدیرعامل شرکت فیلمیران و مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینماشهر به ایراد سخنرانی درباره موضوع نشست خواهند پرداخت.

این نشست، اولین جلسه از سلسله نشست‌­های پژوهشی مدرسه است که به موضوع اقتصاد سینمای ایران می‌پردازد و نشست‌های بعدی به ترتیب به «امنیت بازار و ماهیت سرمایه و ساختار سینمای ایران» می‌پردازند.

این نشست‌ که اجرای آن‌ را سعید قطبی‌­زاده منتقد سینمایی بر عهده دارد، سه‌شنبه 2 شهریور 1395 از ساعت 17 الی 19 در محل مدرسه ملی سینمای ایران واقع در سه راه اقدسیه، خیابان موحد دانش، کوچه نیلوفر، پلاک 3 برگزار خواهد شد و ورود به آن برای عموم علاقه­‌مندان آزاد است. 

نظر شما