حافظ ناظری از اختلاف نظر با پدرش سخن گفت

۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۴:۴۹:۳۱
کد خبر: ۴۴۹۶۹۹
حافظ ناظری از اختلاف نظر با پدرش سخن گفت
«من و پدرم، دو ذهن متفاوت داریم» این جمله را حافظ ناظری در سومین قسمت از برنامه اینترنتی «سلفی» مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حافظ ناظری فرزند شهرام ناظری،  یکشنبه گذشته مهمان سومین قسمت از برنامه «سلفی» بود که از شبکه اینترنتی «آیو» پخش می‌شود.  او در بخشی از این برنامه به علی میرمیرانی گفت: سخت است دو آدم را که هر دو، حس لیدر بودن دارند، کنار هم بگذارید. دو تا آدمی که خاص هستیم _ البته من مثل ایشان خاص نیستم_ وقتی کنار هم بایستیم، طبیعی است، تفاوت هایی هست و تضادهایی.

ناظری درباره رفتارهایی که با پدرش اختلاف نظر دارد، توضیح داد: احترام لازم است تا آنجاهایی که بشود احترام می‌گذارم و در جای دیگر توضیح می‌دهم. وقتی از او درباره میزان رضایت شهرام ناظری از حافظ ناظری پرسیده شد، گفت: من فکر نمی‌کنم خیلی رضایت داشته باشند. ایرانی ها بهتر است کمی فروتن باشند و بهتر است از خودشان بپرسید.

او در بخش دیگری از این برنامه، درباره نگرانی خود از حرف‌هایی که می‌زند و ممکن است به دوستانش بربخورد، تصریح کرد: من هر چه می‌گویم، به آنها برمی‌خورد و اتفاقی می‌افتد. البته این‌ها طبیعی است چون من سال‌ها ایران نبودم و برخی هنوز با من آشنایی کامل ندارند.

حافظ ناظری که مجری برنامه در آغاز او را خواننده‌ای محبوب، معرفی کرد در ادامه برنامه گفت: من انسان هستم و حس‌های خودم را دارم، ولی حقیقتا در زندگی‌ام، حسادت به کسی نداشته‌ام، چون همیشه مرکز توجه خودم بوده‌ام. ناظری افزود: از کودکی هر چه خواسته‌ام تا حدی در اختیارم بوده، در کنار رییسان جمهور دنیا غذا خورده‌ام و کنار آدم‌های فقیری که یک تکه نان هم نداشتند بوده‌ام. تجملات و معروف بودن، پشیزی برای من ارزش ندارد و به آن اهمیت نمی‌دهم.

فرزند شهرام ناظری درباره شکست‌های زندگی‌اش هم گفت: از نظر روحی و عاطفی تا حالا شکست نخورده‌ام اما در دورانی که «ناگفته» را می‌ساختم، همه منتقدان نظرشان این بود که نخستین جایزه «گِرمی» را خواهم گرفت اما پیش بینی‌های  همه برعکس شد و هیچ اتفاقی نیفتاد. در آن لحظه شاید شکست به نظر آمد.

ناظری از خواندن کتاب «مسخ کافکا» در 11 سالگی‌اش خبر داد و گفت: این کتاب را 4 بار در طول یک ماه خواندم. او در پایان از آرزوهایش گفت و تاکید کرد: آرزویم این است همیشه همین طور باقی بمانم.

برنامه «سلفی» هر هفته یکشنبه‌ها از شبکه اینترنتی «آیو» پخش می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به آدرس www.aionet.ir/selfie  از برنامه‌های این شبکه استفاده کنند. «سلفی» برنامه‌ای گفتگو محور است که به موضوعات روز فرهنگی، هنری و اجتماعی می‌پردازد.

نظر شما