مردم در نواختن موسیقی «زندگی برای زندگی» مشارکت می‌کنند

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۴:۰۶
کد خبر: ۴۵۰۱۰۹
مردم در نواختن موسیقی «زندگی برای زندگی» مشارکت می‌کنند
نمایش «زندگی برای زندگی» به نویسندگی و کارگردانی رضا بهرامی اجراهای خود را از روز یکشنبه، ۷ شهریورماه در مجموعه تئاتر محراب آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، رضا بهرامی طراح، نویسنده و کارگردان نمایش «زندگی برای زندگی» با اعلام این‌که نمایشی با فضای خاص و متفاوت برای اجرای محیطی و در راستای تحکیم شعار «تئاتر برای همه» طراحی و تولید کرده، از شروع اجراها در مجموعه تئاتر محراب و از روز یکشنبه ۷ شهریورماه خبر داد.

در نمایش «زندگی برای زندگی» که در فضای باز مجموعه تئاتر محراب اجرا می‌شود، چهار عنصر اصلی نور، رنگ، موسیقی و حرکت کارکرد ویژه دارند. همچنین به گفته کارگردان نمایش، این اثر به دلیل نشان‌دادن برخی تصاویر در قالب سایه، در هوای نیمه‌روشن اجرا می‌شود و در بخش‌هایی از نمایش، مخاطب نیز مشارکت خواهد داشت.

بهرامی درباره این نمایش گفت: در طول نمایش از تماشاگران می‌خواهیم برای نواختن موسیقی با ادوات اولیه‌ای مثل سنگ و چوب و قاشق همکاری داشته باشند.

داستان نمایش «زندگی برای زندگی»، در فضای روباز مجموعه تئاتر محراب و حوضچه حیاط اجرا می‌شود و در شکلی نمادین، روایت‌گر مبارزه میان پلیدی و پاکی و فرشتگان و شیاطین است.

در این نمایش، حامد عرب، علیاکبر محمدیارلو، سارینا شاد، محمدامین پازوکی، سینا توکلی، سراج نعمتی، محمدامین معینی راد، امیرحسین علیپور، مجید دریای، علیرضا ملکوتییخواه، الهام احمدی، ساره‌السادات عباسی، خاطره ملکی، آرزو صراف‌رضایی، سارا خادمی، فاطمه‌السادات حسینی، پریسا جباری، مسیحا اصلانی، زهرا احمدی، الهام محمودی، محمد امین عسگری و پریسا اورنگ ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «زندگی برای زندگی» از روز یکشنبه، ۷ شهریورماه ساعت ۲۰:۱۵ در مجموعه تئاتر محراب اجراهایش را آغاز می‌کند که تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی می‌توانند برای خرید حضوری بلیت به نشانی خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان سپه (امام‌خمینی)، مجموعه تئاتر محراب مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز