«میگل لیتین»، فیلمساز ضدکودتای شیلی؛

برای امام خمینی(ره) از صمیم قلب احترام قائلم

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۹:۴۴
کد خبر: ۴۵۰۱۹۹
برای امام خمینی(ره) از صمیم قلب احترام قائلم
«میگل لیتین»، پس از حضور جماران گفت: من از زمانی که امام خمینی(ره) در فرانسه حضور داشتند و انقلاب ایران را رهبری می‌کردند، اخبارشان را پیگیری می‌کردم و الان از صمیم قلب، برای ایشان احترام قائل هستم.

به گزارش خبرگزاری برنا، «میگل لیتین»، فیلمساز مطرح ضدکودتای شیلیایی که به عنوان مهمان ویژه سومین دوره بخش بین الملل جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور در جماران، به مقام امام خمینی(ره) ادای احترام کرد.

«میگل لیتین» در این بازدید اظهار داشت: من از زمانی که امام خمینی(ره) در فرانسه حضور داشتند و انقلاب ایران را رهبری می‌کردند، اخبارشان را پیگیری می‌کردم و الان از صمیم قلب، برای ایشان احترام قائل هستم.

وی با بیان این که از حضور در جماران که زمانی امام خمینی(ره) در آن سکونت داشتند، احساس عجیبی دارم، گفت: دعوت جشنواره مردمی فیلم عمار، مرا شگفت زده کرد، به همین دلیل، بلافاصله این دعوت را پذیرفتم و واقعا خوشحال هستم که در ایران حضور دارم.

این فیلمساز شیلیایی در حاشیه این بازدید در حالی که تعدادی از خبرنگاران حاضر قصد گفت‌وگو با وی را داشتند، حاضر نشد به دلیل احترامی که برای امام خمینی(ره) قائل بود در جایی مصاحبه کند که زمانی ایشان حضور و زندگی می کردند لذا مصاحبه وی با رسانه های تصویری حاضر در این مکان بعد از بازدید وی از جماران صورت گرفت.

وی که پس از بازدید در بازار بزرگ تهران حضور پیدا کرد، با ابراز رضایت از کیفیت اجناس ایرانی گفت: ما در شیلی مثل اجناس و پوشاکی که در ایران تولید می‌شود نداریم و خودم برای تهیه برخی پوشاک به امریکا می روم.

نظر شما