صرف جاری سازی شوخی

«خندوانه» از کنداکتور پخش شبکه "نسیم" حذف نشود

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۸:۰۳
کد خبر: ۴۵۰۳۷۳
«خندوانه» از کنداکتور پخش شبکه نسیم حذف نشود
شب گذشته در برنامه "خندوانه" تماشاگران حاضر در استودیو به همراه مجری و مهمان هنگام خواندن سرود ملی کشورمان حرکاتی به دور از ذهن انجام دادند که شایسته و زیبنده رامبد جوان و این برنامه نبوده و نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، رامبدجوان با ساخت و امتداد برنامه "خندوانه" موفق به پوست اندازی در برنامه‌های ترکیبی و گفتگومحور که شاخص‌های آن ترویج و توسعه سلامتی و فضای شاد در جامعه است، شد.

اما در فرآیند برقراری موفقیت کارگردان "ورود آقایان ممنوع»  استراتژی های حاکم است که با بومی شناسی و ذائقه شناسی مخاطب میسر شده است در کنار این نکات حفظ و صیانت از  مقدسات امری بدیهی است که فارغ از تمام محدودیت های رایج در سیما مورد توجه برنامه سازان صداوسیما قرار گرفته است.

شب گذشته از سری برنامه های "خندوانه" بهداد سلیمی مهمان سوله رامبد جوان بود که هنگام ورود وی به استیج این برنامه مصادف با نواختن سرود ملی کشورمان شد که نحوه خوانش و حفظ پاسداری از مقدسات با شوخی‌های مجریان و حاضران در این برنامه به دور از ذهن بود به عبارت دیگر اصلا شایسته و زیبنده این برنامه نبوده و نخواهد بود.

همواره رسانه‌ها از موفقیت و نگاه پیشرو جوان در برنامه «خندوانه» تحلیل‌ها به تحریر درآوردند، امید است وی برای  گسترده سازی و صلابت موفقیت برنامه خود از حواشی‌ها سطحی و دم دستی دوری نماید و  مقدسات را هیچگاه دستمایه شوخی های خود قرار ندهد، چرا که خندوانه برای مخاطب خود پیام آموزشی، تربیتی تولید و تالیف کرده است، بنابراین صرف ایجاد جاری‌سازی شوخی‌های هنجارشکن این برنامه نباید از کنداکتور پخش شبکه نسیم حذف شود.

نظر شما