در ویژه برنامه روز فرهنگ در فرهنگسرای بهمن؛

دکتر«لقمان کشاورز» تجلیل می شود

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۸:۳۷
کد خبر: ۴۵۰۶۱۹
دکتر«لقمان کشاورز» تجلیل می شود
مراسم تجلیل از دکتر «لقمان کشاورز» به پاس یک عمر فعالیت در عرصه فرهنگ و ورزش کشور در ویژه برنامه «روز فرهنگ» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این برنامه که از ساعت 19 تا 20 روز جمعه پنجم شهریور در محوطه باز فرهنگسرای بهمن برگزار می شود، جمعی از اهالی فرهنگ، ورزش و شهروندان منطقه 16 حضور خواهند داشت.

دکتر کشاورز عضو اسبق تیم ملی تکواندوی جمهوری اسلامی ایران بوده که از افتخارات وی می توان به پنج مدال طلا، نقره و برنز مسابقات جهانی و بین المللی، مربیگری تیم های مختلف باشگاهی و استانی در مسابقات کشوری و بین المللی و کسب عناوین مختلف کشوری در این عرصه و قهرمانی ایران به مدت 10 سال ( از سال 64تا 75) اشاره کرد.

وی دارای دکترای مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی بوده و عضو هیات علمی و دانشیاردانشگاه پیام نور است.

تالیف 12عنوان کتاب دانشگاهی و نویسندگی بیش از 120 مقاله علمی، پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی و شرکت در همایش های ملی و بین الملی از دیگر فعالیت های وی در عرصه فرهنگ و ورزش کشور است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم تجلیل می توانند در تاریخ ذکر شده به فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55058892 تماس بگیرند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز