قائم مقام دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت خبر داد:

انتخاب پردیس سینمایی ملت و مجموعه فلسطین در جشنواره بین‌المللی مقاومت

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۹:۴۶
کد خبر: ۴۵۱۴۳۳
انتخاب پردیس سینمایی ملت و مجموعه فلسطین در جشنواره بین‌المللی مقاومت
پردیس سینمایی ملت مکان اصلی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و مجموعه سینمایی فلسطین برای استفاده مخاطبان مردمی این جشنواره معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد صنعتی قائم مقام دبیر چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: گستردگی بخش‌ها و تنوع برنامه‌ها باعث شده تا ستاد برگزاری جشنواره با مهندسی جغرافیایی دو مجموعه بزرگ سینمایی تهران را برای میزبانی از این جشنواره انتخاب نماید. ضمن اینکه بخش‌های از برنامه‌های جشنواره در مناطق مختلف کشور به اجرا در می‌آیند.

وی ادامه داد: پردیس سینمایی ملت طی روزهای 2 تا 9 مهرماه سالجاری میزبان بزرگترین رویداد سینمایی با محوریت سینمای مقاومت می‌شود و ده‌ها برنامه شامل: نمایش فیلم‌های بخش‌های مختلف مسابقه، نشست‌ها و میزگردها، ورگ‌شاپ و فضاهای آموزشی، تشریفات میهمانان و خبرنگاران، محل استقرار گروه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و خارجی، سخنرانی‌های استراتژیک و ... می‌شود.

قائم مقام دبیر جشنواره مقاومت خاطرنشان ساخت:  جشنواره مقاومت در این دوره شامل 23 بخش است که یکی از گسترده‌ترین جشنواره‌های سینمایی با ابعاد وسیع اجرایی در سطح ملی و بین‌المللی به شمار می‌آید.

وی همچنین، برگزاری همزمان در مناطق مختلف کشور و هفته‌های فیلم در دیگر کشورها از دیگر ویژگی‌های این رویداد مهم بین‌المللی عنوان کرد و اضافه کرد: پردیس سینمایی ملت با پنج سالن و فلسطین با سه سالن میزبانان جشنواره در تهران مشخص شدند و در صورت ارزیابی و نیاز قطعا، سالن‌های دیگری هم به جمع مکان‌های برگزاری جشنواره اضافه می‌شوند.

شایان ذکر است چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی رایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با شعار "تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی"از 2 تا 9 مهر ماه سالجاری در تهران، مناطق مختلف کشور و در قالب هفته فیلم در چند کشور جهان برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز