اثر برگزیده هیات داوران جشنواره موندا روی صحنه می‌رود

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۸:۲۹:۴۷
کد خبر: ۴۵۴۲۶۳
اثر برگزیده هیات داوران جشنواره موندا روی صحنه می‌رود
اثر برگزیده هیات داوران جشنواره مونولوگ موندا از 23 شهریورماه در تماشاخانه دا (آو سابق) روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایش «اُموفاجیا» که توانست در اولین دوره از جشنواره مونولوگ موندا عنوان اثر برگزیده هیات داوران را کسب کند، از 23 شهریورماه هر شب ساعت 18:30 در تماشاخانه دا اجرا خواهد شد.

«اُموفاجیا» در اولین دوره از جشنواره مونولوگ موندا که با همکارى خانه نمایش دا و مرکز هنرهاى نمایشی از 17 الی 27 فروردین 95 برگزار شد، توانست در کنار کسب عنوان اثر برگزیده هیات داوران، رتبه نخست کارگردانی را هم برای نویسنده، طراح و کارگردان خود، عرفان خلاقی به همراه آورد.

عرفان خلاقی سرپرست گروه رخداد که پیش از این نمایش «بی‌چگونگی» را مرداد و شهریورماه 94 در مکتب تهران روی صحنه برده بود توانست با «اُموفاجیا» علاوه بر کسب رتبه نخست کارگردانی، نامزدی بهترین بازیگری زن را نیز برای تنها بازیگر این اثر سمن مهدوی به دست آورد.

عوامل مونولوگ «اُموفاجیا» عبارتند از: نویسنده، طراح و کارگردان: عرفان خلاقی، بازیگر: سمن مهدوی، موسیقی: هومن قویدل و مجتبی تقوایی، دستیار کارگردان: مرتضی محمدی، طراح گریم: بهناز باقری، ساخت ویدئو: اردلان عباسی، طراح پوستر: سعید رضوانی و مشاور رسانه ای: نرگس کیانی.

این نمایش از 23 شهریورماه هر شب ساعت 18:30 در تماشاخانه دا واقع در میدان فاطمى، ابتداى خیابان گمنام، خیابان جهان‌مهر، پلاک ٢٦ روی صحنه خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز