فراخوان مسابقه مقاله‌نویسی «صدسالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران»

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۶:۲۵
کد خبر: ۴۵۴۳۰۱
فراخوان مسابقه مقاله‌نویسی «صدسالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران»
بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان همایش «صد سالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران» را در در قالب مسابقه مقاله‌نویسی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با همکاری بنیاد نمایش کودک و در استقبال از صد سالگی این هنر، همایش «صد سالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران» را در قالب مسابقه مقاله‌نویسی برگزار می‌کند.

در فراخوان همایش «صد سالگی تئاتر کودک و نوجوان ایران» آمده است که موضوع مقالات در راستای شعار جشنواره «نمایش مهر، بر صحنه کودکی» باید فقط پژوهشی باشد و به بررسی بخشی از تاریخچه تئاتر کودک در ایران بپردازد. بنابراین همایش، پذیرای مقالات آموزشی نخواهد بود. همچنین ستاد جشنواره به جهت سهولت کار هنرمندان و پژوهشگران، پذیرای مقالات به شکل کامل بوده و ارسال موضوع و یا چکیده اثر برای شرکت در مسابقه ضرورت ندارد.

فراخوان این بخش شامل ۳۹ موضوع پیشنهادی برای ارائه مقاله در این مسابقه است که پژوهشگران و علاقمندان می توانند با مطالعه دقیق فراخوان از آن بهره ببرند.

مهلت ارسال مقالات تا تاریخ اول آبان‌ماه اعلام شده و آثار برگزیده اول تا سوم در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

به هر یک از برگزیدگان جوایز نقدی و لوح تقدیر تعلق خواهد گرفت. مقالات برگزیده نیز در یک کتاب منتشر و در ایام جشنواره چاپ و رونمایی خواهد شد.

همایش در تهران و با حضور پژوهشگران، هنرمندان و استادان دانشگاه برگزار خواهد شد. زمان و مکان برگزاری همایش پس از جشنواره است که تاریخ آن اعلام خواهد شد. مقالات باید به‌ صورت فایل word و pdf همراه با رزومه چند خطی نویسنده و تلفن‌های تماس به آدرس ایمیل theatrekoodak۱۰۰@gmail.com ارسال شود.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با دبیری شهرام کرمی آذر ماه ۱۳۹۵ در شهر همدان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز