«نرگس مست» به نیمه راه رسید

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۸:۵۰
کد خبر: ۴۵۵۷۲۳
«نرگس مست» به نیمه راه رسید
فیلمبرداری فیلم سینمایی «نرگس مست» که از 10شهریورماه کلید خورده است در لوکیشن اصلی این فیلم حوالی چهارراه ولیعصر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، همه بازیگران فیلم، غیر از هومن برق‌نورد جلوی دوربین رفته‌اند و بازی سیامک صفری در نقش علی‌اکبر شیدا به پایان رسیده است.

نویسندگی و کارگردانی این فیلم به عهده سیدجلال‌الدین دری است که سریال "برابر با اصل" را دو سال پیش برای شبکه یک کارگردانی کرده است.

«نرگس‌ مست» داستان یک سازنده قدیمی تار است که در خانه‌اش با گروه جوانی که تمرین موسیقی می‌کنند مراوده دارد. او گاهی در فضای ذهنی خودش اساتید موسیقی ایران را به جای آن‌ها تصور می‌کند.

سعید پورصمیمی، میترا حجار، مهدی پاکدل، هومن برق‌نورد، سیامک صفری، نگار عابدی، امیرحسین مدرس، رضا فیاضی، یزدان دری و متین ستوده بازیگران این فیلم هستند.

همچنین تهیه‌کننده: عبدالله اسفندیاری، مشاور کارگردان: محمدحسین حقیقی، مدیر فیلمبرداری: رضا شیخی، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی: سعید نقدزاده، طراح صحنه و لباس: سعید نقدزاده، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، طراح گریم: بابک شعاعی، عکاس: امیر کورش اعرابی، از عوامل این فیلم سینمایی هستند.

تلاش گروه سازنده این است که «نرگس مست» را به سی‌وپنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برسانند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز