نامه انجمن عکاسان سینما به دبیر جشنواره فیلم فجر

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۳:۰۲
کد خبر: ۴۵۵۹۰۹
نامه انجمن عکاسان سینما به دبیر جشنواره فیلم فجر
انجمن عکاسان سینمای ایران در پی اعلام فراخوان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و اهدای سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم، نامه ای را خطاب به دبیر این جشنواره منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، انجمن عکاسان سینمای ایران در پی اعلام فراخوان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و تغییرات ایجاد شده در بخش عکس، متنی را خطاب به دبیر جشنواره فیلم فجر منتشر کردند.

در این متن آمده است:

«بعد از ۳۴ سال و با پشت سرگذاشتن ۳۴ دوره، در این نقطه از تاریخ سینما و عکاسی فیلم، از این به بعد  و در «سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر» داوری و اهدای جایزه بهترین عکس فیلم در کنار سایر رشته های فیلم های سینمایی اهدا خواهد شد.

در پی رایزنی و پیگیری انجمن عکاسان سینمای ایران با دبیر محترم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر جناب آقای محمد حیدری و همراهی و همدلی ایشان، سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم در بخش سودای سیمرغ داوری و اهدا می گردد.

جناب آقای حیدری دبیر محترم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، انجمن عکاسان سینمای ایران رویکرد، نگاه و آینده نگری حضرتعالی در جایگاه و نقش عکس و تاثیر آن در سینمای امروز ایران را از سوی شما ستودنی و قابل تقدیر دانسته، بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام می داریم.

در پی اعلام فراخوان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، همزمان با داوری عکس و اهدای جایزه بهترین عکس فیلم در بخش سودای سیمرغ در مراسم اختتامیه جشنواره، در بخش مسابقه اطلاع رسانی و تبلیغات فیلم های سینمایی و به منظور قدردانی از هنرمندان این عرصه و در جهت ارتقای کیفی تبلیغات و اطلاع رسانی، بهترین های این بخش مورد قضاوت و ارزشیابی قرار خواهند گرفت. به همین منظور آثار تمامی عکاسانی که فیلم های ایشان در فاصله پایان فراخوان سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر (۹۴/۱۰/۱۵) تا آغاز جشنواره سی و پنجم به نمایش عمومی در آمده اند، می توانند در این بخش از مسابقه شرکت کنند. مراسم بخش عکس برای آخرین بار در افتتاحیه این دوره از جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد شد.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز