«من» به شکل چند رسانه‌ای به روی صحنه می رود

۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۰:۰۳
کد خبر: ۴۵۶۱۵۷
«من» به شکل چند رسانه‌ای به روی صحنه می رود
نمایش «من» به کارگردانی هژیر مرادی از ۲۳ شهریورماه و در قالب چند رسانه ای در تماشاخانه دا روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایش «من» به کارگردانی هژِیر مرادی از سه شنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۲۰:۱۵ به مدت ۱۰ شب در تماشاخانه دا روی صحنه خواهد رفت و شهرام زرگر زنگ افتتاحیه این نمایش را خواهد نواخت.

هژیر مرادی، سپهر تهرانچی، مهدی امینی، بهاره نوفرستی و یسنی لیلاجی بازیگران این نمایش هستند و طراحی و نویسندگی آن را هژیر مرادی بر عهده داشته است.

مرادی درباره این نمایش و آغاز شکل گیری ایده آن توضیح داد: نمایش «من» با یک تصویر آغاز شد؛ تصویری ذهنی از شخصیتی نابالغ که در حصاری گیر افتاده است. تمام رنگ و بو و صدای این نمایش از دل آن تصویر بیرون آمده و شکل اجرایی به خود گرفته است.

وی درباره فضای این اجرا که به صورت چند رسانه ای روی صحنه می رود، یادآور شد: فضای این اجرا آبستن اتفاقات بسیاری است که هر لحظه تولد و مرگ را در خود دارد، اتفاقی که همواره و در همه لحظات زندگی در حال رخ دادن است.

این نمایش در قالبی چند رسانه ای (ویدئو، نریشن و اجرای صحنه ای) اجرا می‌شود و همچنین استفاده از فضاسازی در جهت پیشبرد نمایش از ویژگی های این اثر است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مشاور کارگردان: فاطمه محمودی، دستیار کارگردان: تارا کاشفی، موسیقی: سیاوش کریمی، ساخت تصویر پوستر: بابک حقی، طراحی گرافیک پوستر: میلاد فداکار، روابط عمومی و تبلیغات: هدیه توتونچیان.

علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند از ۲۳ شهریورماه هر شب ساعت ۲۰:۱۵ به خانه نمایش دا واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان گمنام، خیابان جهانمهر، پلاک ۲۶ بروند.

هژیر مرادی بازیگر تئاتر است و جمعه ۱۹ شهریورماه نیز پرفورمنس «تن» را در گالری دنا اجرا کرده بود.

نظر شما