با همکاری در فیلم «ایتاکا»؛

مگ رایان و تام هنکس پس از ۲۰ سال کنار هم قرار گرفتند

۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۹:۱۸
کد خبر: ۴۵۶۴۸۱
مگ رایان و تام هنکس پس از ۲۰ سال کنار هم قرار گرفتند
مگ رایان و تام هنکس دو بازیگر محبوب اواخر قرن بیستم این بار با فیلمی که مگ رایان آن را کارگردانی کرده بر پرده‌های نقره‌ای رفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از ایندی وایر، فیلم «ایتاکا» که اولین تجربه مگ رایان در زمینه کارگردانی است داستان زن میانسالی را روایت می‌کند که پس از مرگ شوهرش در جنگ دوم جهانی باید با دو فرزندش زندگی جدید را شروع کند.

داستان فیلم «ایتاکا» در سال ۱۹۴۲ و در یکی از شهرهای کوچک دره سن خواکین شهر کالیفرنیا اتفاق می‌افتد. در این فیلم یک پسر چهارده ساله به نام هومر مکاولی با دوچرخه‌اش پیغام‌های تلگراف را منتقل می‌کند. برادر بزرگتر او به جنگ رفته و به این ترتیب مسوولیت حفاظت از مادر بیوه او، خواهر بزرگتر و برادر چهار ساله‌اش به عهده اوست. همینطور که هومر پیغام‌های مختلف از عشق، دوستی، رنج و درد، از جمله یک پیغام که زندگی خود او را تا ابد تغییر می‌دهد جابجا می کند، تاثیرات جنگ نیز نمایان می‌شوند.

در «ایتاکا» به جز مگ رایان و تام هنکس که پس از ۲۰ سال دوباره در کنار هم قرار گرفته‌اند، الکس نوی‌اشتدلر، جک کواد، سم شپرد و همیش لینک‌لیتر نیز بازی می‌کنند. با این حال تام هنکس در فیلم «ایتاکا» حضور کوچکی دارد و این آلکس نوی اشتدلر است که نقش اصلی فیلم را برعهده دارد.

هنکس البته مسئولیت تهیه کنندگی اجرایی فیلم را هم بر عهده داشته است.

«ایتاکا» اقتباسی از کتاب «کمدی انسانی» نوشته ویلیام سارویان است که پیشتر و در دهه ۴۰ میلادی فیلمی از آن ساخته شده بود.

رایان این فیلم را بر اساس فیلمنامه اقتباسی اریک یندرسن که در سریال شناخته شده «دسته برادران» با هنکس نیز کار کرده بود، ساخته است. فیلمبرداری این فیلم از اواخر ۲۰۱۴ شروع شد و فیلم در ویرجینیا جلوی دوربین رفت.

این فیلم که از ۹ سپتامبر راهی سینماها شده، فرش قرمز خود را نیز زیر پای کارگردان و بازیگرانش پهن کرد. مگ رایان در فرش قرمز فیلم هنکس را دوستی خوب و در عین حال هنرمندی حرفه‌ای خواند که پذیرفت دراین پروژه کوچک حضور داشته باشد.

مگ رایان و تام هنکس در گذشته در سه فیلم پرفروش «جو علیه ولکانو»، «بی خواب در سیاتل» و «شما ایمیل دارید» با هم بازی کرده‌ بودند و از زوج‌های محبوب دهه هشتاد و نود میلادی بودند.

این فیلم که متعلق به سینمای مستقل است اکران خود را به صورت محدود در سینماهای آمریکا شروع کرده است.

هنکس که اکنون با «سالی» در راس باکس آفبس آمریکا جای دارد، بازیگر «هولوگرامی برای یک پادشاه» هم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز