در دومین روز از جشنواره سراسری دف نوازی؛

بزرگترین گروه دف نوازی جهان در سنندج برنامه اجرا می کنند

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۷:۵۰
کد خبر: ۴۵۷۰۳۲
بزرگترین گروه دف نوازی جهان در سنندج برنامه اجرا می کنند
سنندج، رییس حوزه هنری کردستان عنوان کرد : در دومین روز از ششمین جشنواره سراسری دف نوازی بزرگترین اجرای دف نوازی جهان در سنندج برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا، امین مرادی در افتتاحیه ششمین جشنواره سراسری دف نوازی «دف نوای رحمت» که در سالن پردیس سینما بهمن برگزارشد، گفت: دف و دف نوازی در کردستان تنها ساز و نوای ساز نیست بلکه نوای روح بخش دف از دیرباز در روح و جان مردم این منطقه ساری و جاری است.

وی با بیان اینکه ضرباهنگ دف در مناطق کردنشین همواره مترادف با نام حق تعالی بوده و هست، عنوان کرد: عرفان لطیف و روحانی موجود در دف ما را مصمم به برگزاری این جشنواره در استان مهد دف و پایتخت دف جهان کرده است.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری استان در چهارمین دوره این جشنواره از هنرمند شاخص کشوری استاد بیژن کامکار تجلیل کرد، اظهارداشت: در این دوره از جشنواره هم از حمیدرضا اردلان موزیسین برتر که صاحب آثار هنری و موسیقی فراوانی است تجلیل می کنیم

دبیر ششمین جشنواره سراسری دف نوای رحمت افزود: از پیشکسوتان مداحی ودف استان سیدبهاالدین حسینی و زاهد ابراهیمی هم در اختتامیه این جشنواره مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مرادی  اعلام کرد: در عصر دومین روز از برگزاری این جشنواره گروه هزارنفری با عنوان بزرگترین گروه دف نوازی دنیا در عمارت خسروآباد سنندج به اجرای برنامه می پردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز