«صبح بخیر» نقد و بررسی می‌شود

۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۵۸۱۸۶
«صبح بخیر» نقد و بررسی می‌شود
نمایش «صبح بخیر» نوشته و کار سیروس همتی توسط کانون ملی منتقدان تئاتر نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، جلسه نقد و بررسی نمایش «صبح بخیر» نوشته و کار سیروس همتی روز دوشنبه مورخ ۲۹ شهریورماه توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برگزار می‌شود.

این کانون با حمایت مرکز هنرهای نمایشی در نظر دارد در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر همچنین تلاش برای ارتقا و پویایی بیشتر تئاتر کشور، در غالب برنامه‌ «دوشنبه‌های نقد تئاتر» هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه بپردازد.

چهارمین برنامه از دور جدید جلسات «دوشنبه‌های نقد تئاتر» در سال ۹۵ به نقد و بررسی نمایش «صبح بخیر» نوشته و کار سیروس همتی اختصاص دارد. در این جلسه که پس از اجرای این نمایش در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد، سید جواد روشن به عنوان کارشناس و مدیر جلسات دوشنبه‌های نقد، علی جعفری منتقد و کارشناس تئاتر و سیروس همتی کارگردان نمایش و همچنین بازیگران و عوامل اجرایی گروه حضور خواهند داشت.

ورود به این نشست‌ها برای تمامی علاقه مندان به فرهنگ و هنر تئاتر آزاد است. نمایش «صبح بخیر» با بازی کامبیز امینی، علی برجی، آذر سماواتی، شهرام مسعودی، آزیتا نوری‌وفا، بهار همتی و نگار همتی، ساعت ۱۹:۳۰ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز